掃呢頁CODE去手機

2017年7月1日 星期六

謝安琪B女百日宴:囡囡毛毛球頭飾勁搶Fo __,謝安琪,

隔住個Mon都感受到佢哋有幾咁溫馨。歌手謝安琪為老公張繼聰於三月誕下細囡張靖(Karina),轉眼間Karina已經出世一百日,愛錫囡囡嘅謝安琪同張繼 ...


隔住個Mon都感受到佢哋有幾咁溫馨。

歌手謝安琪為老公張繼聰於三月誕下細囡張靖(Karina),轉眼間Karina已經出世一百日,愛錫囡囡嘅謝安琪同張繼聰今晚就為囡囡Karina喺主題樂園舉行百日宴,張繼聰仲喺社交網站上載咗一家四口嘅合照,相當溫馨!相中可見,身為主角嘅Karina就身穿粉紅色嘅裙仔,頭上亦都戴住一個毛毛球頭飾,十分可愛,而枱面上就有一個童話式造型嘅蛋糕,上面布滿綿花糖,十分夢幻,網友仲話Karina可能知道影緊相,所以好乖咁畀媽咪謝安琪抱住,而身為哥哥嘅張瞻同爸爸張繼聰就着晒父子裝,真係幸福滿瀉呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!