掃呢頁CODE去手機

2017年7月12日 星期三

2017寫真戰:【獨家】寫真戰!歐氏三姊妹同床誘仔 __,歐氏三姊妹,歐詠怡,WingWing,歐詠珊,Jan,

歐氏三姊妹一齊出寫真。每年寫真戰都有新血湧現,今年亦有多位女藝人及模特兒首度推出寫真,鬥搞新噱頭搶客!模特兒歐詠怡(WingWing)、歐詠珊(Jan ...


歐氏三姊妹一齊出寫真。

每年寫真戰都有新血湧現,今年亦有多位女藝人及模特兒首度推出寫真,鬥搞新噱頭搶客!模特兒歐詠怡(WingWing)、歐詠珊(Janice)及歐詠寶(Yogurt)三位堂姊妹一家親聯手,滿足宅男一次過有三位同姓女友的願望,話題夠晒爆!

歐氏三姊妹遠赴日本沖繩取景,Sell甜美可愛,在美景下擺出萌爆甫士,她們與Fans拍住拖行街食雪糕,又「邀請」Fans入酒店房,寫真中不乏內衣造型,樣貌最標致的WingWing更有花灑射胸的濕身照,效果噴血!WingWing說:「寫真最大賣點係我哋三姊姊齊齊作出突破,我哋以往風格都比較保守,今次有比堅尼、泳衣同睡衣,性感得嚟健康,大家可以睇到我哋嘅另一面,希望各位多多支持!特別多謝經理人Admond指導同公司支持。」

講到寫真封面甚有「心思」,令人聯想到AV設計,WingWing解畫說:「去日本拍攝梗係有日文,大家唔好心邪,寫真係想表達我哋姊妹情,件事好健康㗎!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!