掃呢頁CODE去手機

2017年7月12日 星期三

鍾嘉欣同場零交流 伍允龍劉佩玥有偈傾 __,嘉欣,劉佩玥,李嘉欣,伍允龍,鍾嘉欣,

鍾嘉欣有夫有女,一切以家庭為重。
鍾嘉欣同場零交流伍允龍劉佩玥有偈傾王君馨與老公Daniel昨補辦婚宴,鍾嘉欣擔任伴娘,已成為人妻及人母的她,在婚宴上與舊情人伍允龍(Philip)撞到 ...


鍾嘉欣同場零交流 伍允龍劉佩玥有偈傾

王君馨與老公Daniel昨補辦婚宴,鍾嘉欣擔任伴娘,已成為人妻及人母的她,在婚宴上與舊情人伍允龍(Philip)撞到正,他影相時嘉欣正受訪,二人未有交流,甚至零眼神接觸!稍後,伍允龍前緋聞女友劉佩玥亦到場,兩人「雞啄唔斷」相當好傾,Philip對兩位前「女友」的態度,可謂大相逕庭!伍允龍對於與舊愛鍾嘉欣同場,他說見到面亦會打招呼,但他很快便轉話題叫大家多留意婚禮,又話自己感情狀況「好Dry」。

劉佩玥被問到是否已很久沒見過伍允龍?她指對方返大陸工作,的確少見了,湊巧昨日有朋友給她看了伍允龍在外國拍的電影《龍之誕生》的劇照,就看到他,她說:「我哋好好傾,都有影相留念,佢仲影得好好添!(佢話佢感情好Dry喎?)有啲嘢得,就會有啲嘢唔得,希望將來佢兩樣(愛情、事業)都得意啦。」談到伍、鍾同場零交流,問劉佩玥有沒有安慰對方?她說:「佢哋大人嚟(0架)嘞,我知佢哋仲係好朋友,大家都大個仔、大個女,識處理,嘉欣都結婚生B啦,未來開心就OK,以前唔提咁多啦。」

劉佩玥、伍允龍好似好Friend咁噃!
  • 劉佩玥、伍允龍好似好Friend咁噃!
鍾嘉欣、伍允龍舊情人這麼近,那麼遠!
  • 鍾嘉欣、伍允龍舊情人這麼近,那麼遠!

鍾意就快D Share啦!