掃呢頁CODE去手機

2017年7月13日 星期四

月入$6000都夠使 [壹週刊 - 1427] __,M1,

坦白講月入$6000都夠使老師說過,香港早已無田耕。小時候寫我的志願,不是醫生、就是律師。二十五歲的馮家樂,一次機會,接觸到馬寶寶社區農場,發現原來農 ...


坦白講

月入$6000都夠使

老師說過,香港早已無田耕。小時候寫我的志願,不是醫生、就是律師。

二十五歲的馮家樂,一次機會,接觸到馬寶寶社區農場,發現原來農夫不只是一份職業,更是一份專業。他決定當全職農夫,賣自己種的蔬果,預計月入六千蚊。

賺得少,他要放棄不必要的消費。但在田園裡的一切,比物質帶給他的,更有滿足感。

原來米會因為天氣太熱染上稻熱病、害蟲福壽螺有唔同方法抑制。原來耕田,並唔係只靠蠻力,而係用個腦。

三年前一個夏令營,有人同我講佢打兩份工,其中一份就係做農夫。好奇心驅使下,我跟佢去馬寶寶社區農場。記得有一日食完龍眼,我拎住果殼同核問農場成員,呢啲垃圾要掉喺邊?對方糾正我,呢啲係可以循環再用嘅廚餘,並唔係垃圾。我嗰一刻好震驚,原來城市人眼中一文不值嘅垃圾,交喺農夫手中,會轉化成新生命。

嗰個暑假,我一整日對住一大片農田、呼吸住新鮮空氣,幫手灌溉、除草同收割,生活又簡單又舒服。可能係農場種出嚟嘅蔬果實在太好食,我對耕種亦開始產生興趣。

大專畢業後,見元朗嘅新興農場招募義工幫手耕種,所以報名參加。以前喺馬寶寶只係幫手,工作唔算辛苦,喺呢度要犁田、播種、施肥。新手上場總係經常碰釘,我試過耕田耕到體力透支,俾蚊蟲咬到皮膚敏感,但依家我都習慣晒。

做咗學農三個月,有千幾蚊收入,過多一排有收成後,將自己種嘅蔬果賣出估計會有六千蚊。因為收入唔多,我冇得再買新遊戲機,出街食飯唱 K可免則免,盡量自己煮飯食。可能你會覺得呢種生活好艱苦,但我覺得透過有機耕種,種到健康好味嘅農作物俾香港人食,比起賺一大筆錢,更有意義同更開心。

喺香港所謂好工,即等於搵到錢,人生仲有冇其他可能性?由細到大,我可以選擇嘅根本唔多,學校揀科只得文理商,大人期望你將來唔係做醫生就係做律師。以前我根本冇諗過,原來仲可以做農夫。

屋企人俾我一年時間去試全職耕種,但我冇同佢哋講,我決定以全職農夫為我終身事業。希望呢一年,可以證明到喺香港發展農業嘅可能性,年輕人喺香港耕田有希望。

撰文:戴晴曦

攝影:胡智堅

news@nextdigital.com.hk


鍾意就快D Share啦!