掃呢頁CODE去手機

2017年7月4日 星期二

港姐變髮:張寶欣個頭整足8個鐘! __,張寶欣,港姐,

8個鐘之後寶欣感覺都唔同埋!《2017香港小姐競選》十二位候選佳麗到又一城髮型屋「變髮」,Katrina整了五小時頭髮,髮型師為她將一頭烏黑頭髮染上啡 ...


8個鐘之後寶欣感覺都唔同埋!

《2017香港小姐競選》十二位候選佳麗到又一城髮型屋「變髮」,Katrina整了五小時頭髮,髮型師為她將一頭烏黑頭髮染上啡金色,增添時代感。

港姐張寶兒的胞妹張寶欣頭髮整得最耐,整了八小時有多,由早上十時一直整到下午六時。張寶欣的頭髮略為修剪,髮型師為她捲曲了髮尾,並由原本的啡色漂染成棕紅色,張寶欣說:「因為之前染過頭髮,所以一直都上唔到色,要染咗幾次先成功。(試過整咁耐頭未?)未呀,聽就聽過,不過效果好滿意好靚。(攰唔攰?)少少攰,中間都有食少少嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!