掃呢頁CODE去手機

2017年7月4日 星期二

何佩瑜:情陷蘭桂坊!何佩瑜醉攬吳卓羲 __,何佩瑜,吳卓羲,Jeana,

拍劇啫。藝人何佩瑜(Jeana)、吳卓羲及陳凱琳於邵氏網劇《飛虎極戰》內發展三角關係,今晚三人於蘭桂坊開工,吸引大批途人圍觀。首天為劇集開工的Jean ...


拍劇啫。

藝人何佩瑜(Jeana)、吳卓羲及陳凱琳於邵氏網劇《飛虎極戰》內發展三角關係,今晚三人於蘭桂坊開工,吸引大批途人圍觀。首天為劇集開工的Jeana以黑色tube dress上陣,拍醉酒戲向吳卓羲「投懷送抱」,她更大讚拍檔有風度及幽默,問到可擔心傳出緋聞,Jeana笑答:「我哋行得正、企得正、企正馬路中間畀大家影相喎。」

談到「處女下海」拍劇,Jeana不諱言於金像獎派對上認識無綫高層樂易玲,接到對方電話邀請拍劇時,自己開心如中獎:「有咁嘅機會連六合彩都唔要嘞,我覺得今次角色好有發揮。(拍劇拍上癮?)有得再拍梗係好啦。(樂小姐邀你長遠嘅合作?)未傾到咁深入,如果有一定會考慮。」

吳卓羲今次獲Jeana及陳凱琳同時傾慕,他搞笑表示:「以前都係我爭人,邊有馬明(馬國明)咁好艷福吖?(拍得辛苦?)休息好夠,只係太多打戲,早幾日我同武師喺電車對打,搞到對方倒轉碌落樓梯,傷到少少頸椎,好彩冇事,我就手瘀腳瘀咁,衫褲遮住嘅地方都有傷,我依家瞓上床好似軀殼唔屬於自己咁,不過冇所謂,最緊要出嚟效果好同觀眾鍾意啫。(Jeana狂讚你。)我覺得同女演員有身體接觸,一定要事前溝通,免大家尷尬嘛。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!