掃呢頁CODE去手機

2017年7月18日 星期二

噴血!龐卓欣喪晒「胸」器誘男友 __,龐卓欣,

龐卓欣同男友去咗峇里島度假。前港姐龐卓欣(Ada)同男友「鐘錶大王」孫秉樞孫仔孫智威(Solomon)一向都打得火熱,不時喺社交網站大放閃光彈,唔少網 ...


龐卓欣同男友去咗峇里島度假。

前港姐龐卓欣(Ada)同男友「鐘錶大王」孫秉樞孫仔孫智威(Solomon)一向都打得火熱,不時喺社交網站大放閃光彈,唔少網民都話要戴番副黑超!而呢日Ada就上載咗同Solomon去咗峇里島度假嘅片同相。片中嘅Ada身穿白色Bra Top晒事業線之餘,仲不時扭動佢嘅小蠻腰,認真吸睛。扭完腰之後,Ada就坐定定喺度等男朋友執行李,佢仲用好嬌嗲嘅語氣問男友:「得未呀?」相當誘人,男友仲唔冧到爆!一班網友大讚Ada身材Fit到爆之餘,仲話差啲睇到鼻血都噴埋添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!