掃呢頁CODE去手機

2017年7月16日 星期日

松岡師弟全裸拍寫真 __,松岡,松岡李那,

松岡師弟全裸拍寫真娛樂要聞松岡師弟Mixx在日本取景拍全裸寫真,完全沒尷尬。松岡李那兩位師弟、男子組合R-ICE的李礎業(Keni)和鄧佑剛(Mixx ...


松岡師弟全裸拍寫真

娛樂要聞


松岡師弟Mixx在日本取景拍全裸寫真,完全沒尷尬。

松岡李那兩位師弟、男子組合R-ICE的李礎業(Keni)和鄧佑剛(Mixx)今年會推出寫真集《溫泉》,還推出同名新歌,兩人更到日本一個私人溫泉取景,Keni前晚在電話中說:「我哋喺日本拍埋MV,真係寓工作於娛樂。」



Keni指只要形象健康,不擔心被同志垂青。



Keni指師姐松岡有為寫真給予意見。

Keni和Mixx的寫真集有全裸出鏡,非常大膽,Keni說:「浸溫泉唔着衫都好合理,全部男仔可以豪放啲。」可擔心被同志垂青?Keni續說:「最好有啦,冇乜所謂,形象健康佢哋又鍾意都係好事。」Keni表示師姐松岡這次有給予意見,問到松岡看到他們的全裸相可有尷尬?Keni笑言:「佢有以model角度畀意見,佢覺得本寫真藝術成份高,佢話好睇、唯美就OK。」

採訪:嵐山


鍾意就快D Share啦!