掃呢頁CODE去手機

2017年7月16日 星期日

唯一黑白全家福!吳綺莉籲珍惜眼前所有 __,吳綺莉,

珍惜眼前所有!藝人吳綺莉(Elaine)近日心情靚,日前就上載過囡囡卓林面露微笑嘅相,囡囡返屋企同住兼重修舊好,搞到Elaine大呼「開心得要掉淚」。 ...


珍惜眼前所有!

藝人吳綺莉(Elaine)近日心情靚,日前就上載過囡囡卓林面露微笑嘅相,囡囡返屋企同住兼重修舊好,搞到Elaine大呼「開心得要掉淚」。

講完個女,今次Elaine就講自己父母,雖然雙親早在佢一歲時離異,不過面對身上發生嘅動盪,Elaine同媽咪鄭黎明感情都非常堅固,一直互相鼓勵扶持,惜吳母在2015年離世,而Elaine就上載佢同父母唯一一張合照,放下過去,並指自己活着真好:「不理以前發生甚麼事,是好是瓌也都過去了,這也是我唯一一張和爸媽的合照,珍惜眼前的所有,感恩每一天。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!