掃呢頁CODE去手機

2017年7月24日 星期一

黃心穎唔介意以「男朋友」叫馬明 __,馬明,黃心穎,心穎,馬國明,

人小小,認咗佢啦!緋聞男女馬國明與黃心穎出席於無綫電視城舉行的《群星拱照bigbigchannel》節目,心穎於演繹王菲名曲《約定》時,被安排站於屏風 ...


人小小,認咗佢緋聞男女馬國明與黃心穎出席於無綫電視城舉行的《群星拱照bigbigchannel》節目,心穎於演繹王菲名曲《約定》時,被安排站於屏風 ...


人小小,認咗佢

緋聞男女馬國明與黃心穎出席於無綫電視城舉行的《群星拱照big big channel》節目,心穎於演繹王菲名曲《約定》時,被安排站於屏風後,在場的馬明被要求估演出者時,卻戲言演出者是朱咪咪,但及後當屏風升起見到心穎繼續唱歌,馬國即硬晒守軚,場面惹笑。

一早知係心穎

事後二人齊齊受訪,問到心穎是否憑歌寄意?她撒嬌謂:「唔係,係你哋成日覺得,乜都關佢事。」那馬明又為何表現尷尬?他謂:「係好尷尬,其實一聽就知係心穎,因為同佢唱過K,但一講就中會好尷尬,所以先話係朱咪咪啫!(你硬晒軚喎!)因為覺得點解要問我呢?」

而心穎被問到可介意被人以男朋友稱呼馬明?她冧爆謂:「我唔介意,你哋寫咩都得!」馬明亦附和,坦言反駁的話也沒意思,在場傳媒着二人承認戀情,馬明笑指會了解,但心穎卻不知所措,還把手上的訪問咪套飛到地上,令她只能傻笑遮醜,馬明見狀即代出頭謂:「唔好搞到佢咁尷尬」

請導演食飯

對於二人在無綫新劇《宮心計2深宮計》有場咀戲,馬明透露該場戲份僅是蜻蜓點水式,問到二人可是導演喊停仍咀不停?心穎笑謂:「耳鳴咩?」馬明則揚言二人均很專業,亦沒有刻意NG,更謂:「只係導演拍多幾個角度,後來我都有請導演食飯。(唔夠皮?)又唔係,咁多人望住,拍戲啫!(平時都有錫?)又唔係。」

而心穎被問到可有看馬明於劇中的出浴戲?她笑指該場戲份與馬明分開拍攝,更謂:「我只係畀表情,咁我係有睇到佢除衫,大家都操到個身段好靚,我冇陪佢操㗎!係蕭正楠陪,佢兩個好似hehe咁。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!