掃呢頁CODE去手機

2017年7月24日 星期一

諗送禮物諗到頭痕 陳凱琳整雞攻陷嘉穎 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

整咩雞先?前港姐陳凱琳(Grace)出席炸雞品牌活動,穿上金色低V連身裙谷胸上陣,非常吸睛!對於男友鄭嘉穎之前亦有出席此品牌活動,Grace笑言非常歡 ...


整咩雞先?

前港姐陳凱琳(Grace)出席炸雞品牌活動,穿上金色低V連身裙谷胸上陣,非常吸睛!對於男友鄭嘉穎之前亦有出席此品牌活動,Grace笑言非常歡迎品牌商下次找二人情侶檔現身。問到是否樂於情侶檔出騷?她謂:「都開心,希望將來多啲機會合作。(想一齊做咩產品活動?)冇所謂,最重要係正面,其實上次合作拍電視劇,嘉穎係同謝安琪一對,朋友就話如果我同嘉穎演情侶會更sweet,但世事係冇咁完美,過程開心就得。」

Grace更指嘉穎將於今日返港,預計逗留兩天,問到可會親自下廚慰勞他?Grace謂:「都會,我想學整雞,男友又係雞年,覺得好啱。(叫佢食自己?)我唔會咁諗,係心意嚟嘅,之後佢生日,諗禮物諗到我好頭痕,因為佢想要咩都可以自己買。」更指早前嘉穎於佛山拍戲,自己也有抽空探班,獲悉男友因拍動作戲受傷也擔心非常,故已叮囑他萬事小心。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!