掃呢頁CODE去手機

2017年7月30日 星期日

等老婆養想食軟飯!孫耀威呻酒醉冇洞房 __,孫耀威,

尋日先結婚,咁快想食軟飯?昨日結婚的孫耀威(Eric)到尖沙咀出席美容活動,戴上黑超的他自言酒醉未醒,又自爆平時要老婆陳美詩(Macy)逼才做Faci ...


尋日先結婚,咁快想食軟飯?

昨日結婚的孫耀威(Eric)到尖沙咀出席美容活動,戴上黑超的他自言酒醉未醒,又自爆平時要老婆陳美詩(Macy)逼才做Facial。受訪時,他笑言要語無倫次地做訪問:「我好渣,尋晚(29日)12點幾已經畀朋友隊冧咗,佢哋就盡興到天光,朋友一批一批咁嚟,目標都係想隊冧我,我唔知係攰定點,12點幾扮醉,一扮就真係醉咗。」他透露太太酒量很好,與一班姊妹飲酒傾偈到天光。

冇洞房嗌嘥咗

說到訂了酒店套房的大床,他笑言:「我一個醉咗,大字咁瞓喺度,死咗咁,朋友影晒相。嘥咗,冇洞房!」至於這麼快就開工,他坦言因為要養太太:「要努力,依家責任感大咗,有個家庭要做男人嘅本分,希望畀到最好嘅佢。(佢唔使做?)佢好奇怪,結咗婚反而事業為重,好多大計。」

老婆做女新人

Eric指Macy即將重返樂壇:「佢係2017年女新人,幾廿歲先嚟做女新人,新歌已經差唔多做好,我希望佢成功,我可以食吓軟飯。(怕唔怕佢辛苦?)冇,佢好鍾意做演藝,鍾意唱歌、拍戲,個個都催我哋生BB,但係夜晚做啫,白天都可以工作。」他認為最重要對方開心,太太做甚麼都支持。問到太太可會太操勞?他說Macy只要做喜歡的事就會愈做愈精神:「話唔定將來合唱,不過都係唔好,好老土。(寫歌畀佢?)有可能,如果佢想繼續做,我可以寫畀佢。(你要快啲生B?)呢度有冇壯陽?會努力。」他覺得現今不少女士都能兼顧事業和家庭,太太不一定要洗衫煮飯,又笑稱對方沒煮過飯給自己吃,感到很慘。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!