掃呢頁CODE去手機

2017年7月12日 星期三

黃智雯避談好事近 __,黃智雯,

黃智雯避談好事近娛樂要聞昨日群星到賀王君馨(Grace)結婚酒會,包括唐詩詠、陳凱琳、孫耀威和陳美詩夫婦、馬浚偉、樂易玲、黃智雯、姚子羚、李施嬅及劉佩 ...


黃智雯避談好事近

娛樂要聞

昨日群星到賀王君馨(Grace)結婚酒會,包括唐詩詠、陳凱琳、孫耀威和陳美詩夫婦、馬浚偉、樂易玲、黃智雯、姚子羚、李施嬅及劉佩玥等,姚子羚和黃智雯更不約而同穿着白色露肩衫襯黑色褲,兩位好姊妹似經悉心配搭,她們卻笑說:「唔係,咁啱撞衫。」二人近日都傳出婚訊,問到是否來取經?黃智雯迴避說:「今日係Grace嘅大日子,唔講呢啲。」是否計劃中呢?她說:「我嘅感情事一向好低調,真係嘅話會話畀大家知。」傳已買豪宅等嫁,她繼續封嘴說:「唔好講呢啲,好私隱,希望大家畀空間我。」姚子羚同樣說:「如果我結婚,都想朋友互相戥大家開心。」

同場的劉佩玥承認很久沒見伍允龍:「好開心,交換近況,仲有影相㖭,我哋一直係好朋友,佢冇追過我。」



姚子羚和黃智雯昨日現身,兩人均被追問婚事。



陳凱琳扮靚靚到賀,未見男友鄭嘉穎。



自稱單身的伍允龍,與劉佩玥不避嫌合照。互聯網圖片



失戀的唐詩詠昨日出席婚宴,戥人高興。


鍾意就快D Share啦!