掃呢頁CODE去手機

2017年7月31日 星期一

淼淼百日宴成手金!吳若希為囡囡做阿四 __,吳若希,

吳若希為囡囡舉行百日宴。歌手吳若希(Jinny)今日為囡囡Giselle(暱稱淼淼)在澳門一酒店舉行百日宴,Jinny在會上曾經用bigbigchan ...


吳若希為囡囡舉行百日宴。

歌手吳若希(Jinny)今日為囡囡Giselle(暱稱淼淼)在澳門一酒店舉行百日宴,Jinny在會上曾經用big big channel玩直播,但直播中並未有一家三口同時出現,為免囡囡樣貌曝光,只是遠遠見到有親友抱住淼淼,Jinny開心說:「今日是囡囡嘅百日宴,但我冇特別請圈中朋友嚟,不過我有請唱片公司老闆、同事嚟,今日我好辛苦,做阿四,因為囡囡先係主角,本來會場接待處我放咗好多囡囡嘅相,但畀在場啲小朋友攞走晒。」

Jinny同Alex仲分別喺社交網站上載咗百日宴嘅相,Jinny留言話:「感謝上天讓我擁有你們~百日後希望你們繼續健康快樂」而Alex亦都上載咗一張同Jinny一齊錫囡囡嘅溫馨合照,相中可見,人仔細細嘅Giselle手上戴住多隻金鈪,可見囡囡幾咁多人鍾意!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!