掃呢頁CODE去手機

2017年7月31日 星期一

歐陽珮珊出殯 郭鋒撫亡妻遺照傷心痛哭 __,郭鋒,歐陽珮珊,

郭鋒哀傷送別愛妻歐陽珮珊。資深藝人郭鋒妻子歐陽珮珊(原名陳潔英)於7月9日因肺腺癌病逝,終年63歲,今日假九龍殯儀館東海堂出殯。郭鋒一早到達靈堂,而黃 ...


郭鋒哀傷送別愛妻歐陽珮珊。

資深藝人郭鋒妻子歐陽珮珊(原名陳潔英)於7月9日因肺腺癌病逝,終年63歲,今日假九龍殯儀館東海堂出殯。郭鋒一早到達靈堂,而黃浩然、劉江、林敬剛及陳美琪等自早上8時起陸續到達靈堂。

歐陽珮珊靈柩於早上九時三十分被送上靈車,然後移送葵涌火葬場,郭鋒捧着亡妻的遺照慢慢步上靈車,神情悲傷。登上靈車後,郭鋒不時輕撫亡妻的遺照,更忍不住痛哭。

而藝人林建明(大姐明)大約9時到達靈堂,提起歐陽珮珊,她嗚咽說:「今日嚟送歐陽珮珊一程,佢同郭鋒都係大好人,我同郭鋒就有喺Facebook聯絡,同歐陽珮珊對上一次見係十幾年前,嗰陣時佢有開美容店。今日嚟都想睇吓郭鋒心情點樣,睇吓使唔使畀啲心靈輔導。(郭鋒同歐陽珮珊係咪有仔女?)呢啲係佢哋嘅私事,我唔知道。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!