掃呢頁CODE去手機

2017年7月29日 星期六

動漫節埋牙!林泳淘包上頸蝕章 麥美恩玩嘢贏碌髀 __,林泳淘,麥美恩,

王卓淇首次參與動漫節Cosplay。
動漫節埋牙!林泳淘包上頸蝕章麥美恩玩嘢贏碌髀無綫藝人林泳淘及王卓淇昨日以大使身份出席動漫電玩節開幕禮,更大玩Cosplay娛賓,可惜造型密實兼封胸,略 ...


動漫節埋牙!林泳淘包上頸蝕章 麥美恩玩嘢贏碌髀

無綫藝人林泳淘及王卓淇昨日以大使身份出席動漫電玩節開幕禮,更大玩Cosplay娛賓,可惜造型密實兼封胸,略嫌失色!而麥美恩(Mayanne)及李佳芯則在另一動漫活動上嘈爆打機,全程High爆的Mayanne更興奮跳躍,搞到露白底及白滑大髀,奇招得逞,成為全日焦點!

《第19屆香港動漫電玩節》昨日在會展開鑼,會場內有大批索爆Game Girl及Cosplay愛好者,當中不乏酥胸半露的性感女神,可說是宅男天堂!打頭陣有TVB藝人林泳淘及王卓淇以大使身份玩Cosplay,可惜造型睇頭欠奉。卓淇扮演善良仙女艾娜,只露出半截美腿,上身包到冚;而扮演暗黑女神的泳淘亦只是騷小蠻腰,惟有不停轉甫士搶分。

李佳芯 嗌到拆天

而「是非精」麥美恩(Mayanne)及李佳芯(Ali)身穿便服出席另一活動,在台上打機時,貫徹是非精嘈爆形象,嗌到o依嘩鬼叫!全程High爆的Mayanne,玩手腳協調遊戲時被要求舉完右腳再舉左腳,身穿裙子的她非常投入,興奮跳起,結果不慎露出白底,吸睛程度比一眾Cosplay玩家更高!

屬有料之人的林泳淘只是小露蠻腰,令宅男粉絲大叫唔夠喉!
  • 屬有料之人的林泳淘只是小露蠻腰,令宅男粉絲大叫唔夠喉!
Ali(右)笑Mayanne學台妹說話嬌嗲,向人撒嬌。
  • Ali(右)笑Mayanne學台妹說話嬌嗲,向人撒嬌。
Oops露底添!<br>投入玩遊戲的Mayanne懶理身穿短裙仍興奮跳起,成功以奇招搶鏡!
  • Oops露底添!

    投入玩遊戲的Mayanne懶理身穿短裙仍興奮跳起,成功以奇招搶鏡!

Mayanne與Ali受訪時笑言已比平時溫柔,只使出七成功力,Ali說:「打機都係為開心,講出嚟,可以同隔籬個人有互動。我一個人嗰陣鍾意打喪屍Game,都會驚到大叫!(男友有冇嫌你嘈?)我好少同人打機嘅。」Mayanne則笑說:「冇男仔嫌我哋嘈喎!有氣氛呀!佢哋都想有啲衝擊嘅聲音,大家個心有冇卜卜咁跳呀?」此言一出即嚇親Ali,並讚Mayanne這日格外嬌嗲,問是否想行台妹撒嬌路線?Mayanne笑說:「唔敢當,我都係參考Ali,太耐冇見,見到佢忍唔住對佢撒嬌!」她又表示平日愛玩足球及冰上曲棍球遊戲,而最愛的是偷車、打爆玻璃遊戲,可抒發暴力情緒:「當係發洩,可以脫離現實一下。」

王卓淇 愛打機男

至於泳淘及卓淇亦承認造型密實,望以英氣加分,卓淇說:「我都可以(性感)o架!但要尊重設計師,今年係我第一年嚟動漫,好好玩!」問到之前有否試過Cosplay?卓淇表示13歲時扮過百變小櫻:「因為我朋友好鍾意套卡通,逼我扮,我就扮得比較Hea,佢仲重現漫畫撞低小櫻一幕,搞到我跌落地,動漫人世界真係好投入。」至於連續第二年Cosplay的泳淘,扮過美少女戰士及反串男角,更自誇扮男仔好靚仔。兩女均自認是打機迷,擇偶也要投其所好,卓淇說:「男友一定要打機,仲有係咁讚我打得叻,最好一齊打,如果本身唔識但特登為我學,都係一種愛。」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!