掃呢頁CODE去手機

2017年7月21日 星期五

【大奶奶呢?】為咗造人…楊怡Chur乾雞排胸羅仲謙 瘦到平晒! __,羅仲謙,楊怡,

【新增影片】羅仲謙、衛詩雅(Michelle)同港隊「女飛魚」江忞懿今日喺九龍灣出席健康運動會所Goji開幕活動,佢哋在場示範高難度運動,Michel ...


【新增影片】

羅仲謙、衛詩雅(Michelle)同港隊「女飛魚」江忞懿今日喺九龍灣出席健康運動會所Goji開幕活動,佢哋在場示範高難度運動,Michelle仲坐喺會所高層背上做掌上壓,反而謙仔一身斯文便服現身,問到點解唔騷吓肌肉?佢笑言叫大家唔好太高期待,因為……佢已經冇咗以前嘅弗爆身形!「已經冇以前嗰團火,但都有跑步,結咗婚多嘢諗咗。」咁,謙謙,你「嗰團火」,係咪已轉移到生育上?謙謙話:「不嬲都籌備緊,努力中,不過聽日老婆要飛,我8月中都要開大陸劇,要分開半年。」咁耐!!提到早前掃咗3個工廈單位(新聞連結: http://bit.ly/2vmd2Nb ),佢話:「已經買完,之前想買屋,但抽唔中,冇運氣,依家買樓要排隊,之後都會繼續買,買嚟投資。」問到係咪對樓市有信心?想掃多幾多單位?佢就話:「最緊要承擔到風險,唔好話掃,啱先買,買一個5、600呎就夠。」至於衛詩雅就自爆日前跑山時唔記得帶錢同電話,最後要坐的士返屋企,但就畀父母鬧到癲,Michelle話:「佢哋怕我喺山上被劫,聽到都識驚,以後都唔敢,會轉做室內運動。」咁搵多個人跑咪唔使驚囉,又唔使戒絕咁誇嘅。

攝影:陳順禎 2010年5月嘅謙謙,要胸有胸要肌有肌。 (資料圖片) 謙謙嘅胸圍,冠絕全場。 (資料圖片)
唔好問,睇相。 (資料圖片) 婚後的楊怡,越來越索。 (楊怡ig圖片) See?(楊怡ig圖片)
但唔該,睇下婚後嘅謙謙。今晚熱成咁,佢一身秋裝。 平平無奇 正面都冇3D感覺
衛詩雅仲誘… 佢依家坐住嗰個,係會所高層。
人靚,真係做乜都得。 就連Paul哥秦沛亦不禁要問謙謙…大奶奶呢?
唔知點解,連個樣都好似…怪怪地。 感覺好似細個咗,但又好似老咗…

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!