網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月14日 星期五

謝絕忘年戀!袁嘉敏頻相睇心急破Dry缽 __,袁嘉敏,

Candy出名有樣有身材。藝人袁嘉敏(Candy)外型性感冶艷,但桃花運卻一般,連她自己亦大惑不解:「大家對我好大誤會,以為我好多人追,今年想快啲(拍 ...


Candy出名有樣有身材。

藝人袁嘉敏(Candy)外型性感冶艷,但桃花運卻一般,連她自己亦大惑不解:「大家對我好大誤會,以為我好多人追,今年想快啲(拍拖),成日好失望,情人節有去相睇,其實一直有去吓相睇,當識朋友,但唔啱,有個大我二十年,我想生小朋友,小朋友讀完幼稚園,佢已經六十歲!」最令Candy卻步的是對方原來不是單身:「好複雜呀成件事,其實我好簡單,覺得佢有複雜關係就唔好」

分手變大龍鳳

恨拍拖的Candy又慨嘆上一段關係令她心傷:「同外籍男友拍咗四個月,之後拖拖拉拉,我計佢七個月啦,後尾分開佢又返嚟搵我,搞咗場好大嘅龍鳳,我發咗場好核突嘅脾氣,叫佢唔好再返嚟浪費我時間!」Candy指對方很奇怪,二人分手後,他回港仍會約她食飯,令她覺得男方想拖拉彼此關係。

不停遷就人好辛苦

Candy坦言曾經很想珍惜這段關係,皆因試過六年「守齋」冇拖拍的歲月:「喺佢之前我六年冇拍拖,所以有拖拍好珍惜,希望可以長久啲,為咗佢性感床戲都推埋,就係唔想佢唔開心。」不過久而久之,發現不停遷就一個人原來很辛苦:「本身想留番佢做朋友,始終段關係又唔係好親密,都係行吓街食吓飯,可以做番朋友,但都係算。」試過被對方嫌不夠「親密」?她說:「我唔想去諗,佢太唔鍾意呢行工作,少少曝露都唔鍾意,我想搵個簡單嘅人就算。」Candy又謂分手後,她可以做回自己喜歡的工作。

場地:K.H.WorkHouse@Tai Ping Shan Street Gallery


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!