網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月15日 星期六

何佩瑜出海大解放賀與男友「復合」 __,何佩瑜,Jeana,

何佩瑜同男友翁子光雨過天青。與導演男友翁子光傳情變嘅女星何佩瑜(Jeana),於網上分享較早前嘅出海照,仲露半球大派福利,但一眾網民放錯晒焦點,紛紛推 ...


何佩瑜同男友翁子光雨過天青。

與導演男友翁子光傳情變嘅女星何佩瑜(Jeana),於網上分享較早前嘅出海照,仲露半球大派福利,但一眾網民放錯晒焦點,紛紛推測Jeana出海散心療「情傷」,但大家都估錯晒其實Jeana係「開心大解放」就真,佢仲公開與男友「復合」嘅好消息添!

東網聯絡上Jeana,佢大方承認兩人早已「復合」,仲一講起男友就甜笑,就知道佢哋勁sweetJeana透露:「之前兩個人相處有少少問題,明白係需要啲時間去處理。(點樣和好?)以前我比較依賴男友,但佢忙於籌備8月開拍嘅新戲,兩個人相處時間少咗。經過兩個人溝通同磨合後,依家我嘅心態有轉變,佢忙我就有自己生活,好似搵朋友飯敍,咁啱我又忙緊拍劇,各有各忙仲好(到時會唔會探男友班?)等我忙埋手上工作先,唔排除嘅。」關係雨過天青就好啦,恭喜晒!唔知Jeana啲養眼「報喜照」會唔會陸續有嚟,繼續大派福利先?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!