網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月15日 星期六

【瘦身復出?】索媽鍾嘉欣想追多個 最佳狀態全靠滴雞精? __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

忠實用家    索媽嘉欣大讚功效鍾嘉欣生完B一年後開始復出幕前,為台灣人氣滋養食品品牌田原香擔任香港區代言人。早前她出席田原香的灣仔旗艦店開幕活動,並 ...


忠實用家    索媽嘉欣大讚功效

鍾嘉欣生完B一年後開始復出幕前,為台灣人氣滋養食品品牌田原香擔任香港區代言人。早前她出席田原香的灣仔旗艦店開幕活動,並跟大家講「湊女經」及養生心得。『我身邊無論圈內、圈外好多朋友都飲滴雞精,由大肚開始到生仔,我都習慣咗飲滴雞精補身,每次飲完滴雞精都覺得精神、體力變好,滴雞精已經變成我生活中很重要嘅補身營養品,好似自家去油脂嘅煲雞湯,完全無腥味,實在係現代媽媽補身嘅Best choice!』

囡囡肥肥白白   滴雞精keep好身體追多個  

言談間嘉欣透露有意再追小孩,不過一切順其自然,現階段專注「湊女」及養好身體,據聞滴雞精可以迅速對調理身體功效好,除了孕婦,打工一族亦好適用。睇嚟嘉欣養生準備充足,復出指日可待,粉絲們唔洗再只聞樓梯響啦!

特約報道

鍾意就快D Share啦!