掃呢頁CODE去手機

2017年7月6日 星期四

張秀文晒「胸」器 畀KOL搭住影相 __,張秀文,

張秀文以低胸裝亮相。無綫藝員張秀文、麥美恩、麥明詩、馮盈盈、劉穎鏇在鑽石山出席「bigbigchannel後生仔KOL簽約儀式」暨「bigbigcol ...


張秀文以低胸裝亮相。

無綫藝員張秀文、麥美恩、麥明詩、馮盈盈、劉穎鏇在鑽石山出席「big big channel 後生仔 KOL 簽約儀式」暨「big big college 開學典禮」。

以低胸裝亮相的張秀文在台上為KOL林正峰實現願望「這些機會…」,有機會親近女神的林正峰向張秀文請求說:「我可唔可以掂你?」張秀文笑說:「你想點掂先?」林正峰即搭着張秀文膞頭影相,林正峰又好像追女仔一樣借故拖張秀文,令到張秀文心花怒放,十分搞笑,張秀文笑說:「好耐冇人咁對我。」

個心卜卜跳

張秀文接受訪問說:「都幾過癮,有以前讀書時候個心囉囉攣,個心卜卜跳嘅感覺。(有冇啲口花嘅男仔追過你?)自己都鍾意把口叻嘅男仔,我受㗎,頭先睇唔出咩,自己鍾意驚喜、腦筋轉得快嘅男仔,佢溝女應該幾叻。(男友把口叻唔叻?)身邊好多人把口都好叻,自己又鍾意鬥嘴呢,我都係大癲大肺。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!