掃呢頁CODE去手機

2017年7月6日 星期四

【被嗌「霑叔個女」無名十二年】黃宇詩化妝間遭陳文輝鬧爆:黃霑個女又點呀! __,黃霑,黃宇詩,

現年41歲的黃宇詩,賣bra之前,其實曾挾黃霑女兒之名入無綫,而且日子不短。曾於九龍聖德肋撒英文學校就讀的黃宇詩,13歲隨母華娃移居加國,00年回流香 ...


現年41歲的黃宇詩,賣bra之前,其實曾挾黃霑女兒之名入無綫,而且日子不短。曾於九龍聖德肋撒英文學校就讀的黃宇詩,13歲隨母華娃移居加國,00年回流香港,由汪明荃引薦到大陸拍攝劇集《鏡花緣傳奇》,套劇等足4年先至喺亞視播出,所以甫出道的她,有一陣「亞視除」。01年,黃宇詩拍完電影《等候董建華發落》演母親角色,之後又苦無機會,當時佢就諗起父親認識無綫監製陳家倫,更主動相約,希望對方介紹佢入大台。陳家倫就將佢介紹俾藝員部陳灌明,自此便加入TVB。可惜一直都係做配角。黃宇詩有份參演嘅劇集,好似係劇集《再生緣》已較為人熟悉,其餘時間主力都係主持工作,包括頒獎禮同《都市閒情》。未嫁的黃宇詩,主持了《都市閒情》8年,又做過《全線大搜查》,但唔係筍job,亦冇可能爆騷,因為一個禮拜開得一兩日工,一個月賺多幾千蚊。黃宇詩曾表示,不是沒有試過拍監製門,但冇用。假假地都係加拿大卑詩大學畢業,主修亞洲研究,副修戲劇,又是名人之後,但在那個moment,明顯無用武之地。大家嗌佢,都仲係「霑叔個女」、「黃霑個女」。李家鼎就曾讚黃宇詩:「黃霑個女(黃宇詩)騎得好好㗎,有姿勢、有實際。」受訪時都忍住喊:「喺呢行咁耐,啲人仲係嗌我做霑叔個女。」做黃霑個女唔一定有著數,02年黃宇詩就「成功見報」,就係因為佢俾當年無綫首席化妝師陳文輝公開狂鬧。嗰陣黃宇詩做緊《全線大搜查》主持,一次佢自己落手化妝,企喺佢側邊嘅陳文輝突然嘈到拆天:「你做乜自己化妝,化到一撻撻,你睇吓自己似咩呀……我依家同你講緊嘢,你仲唔企起身!」嚇到黃宇詩即時成個彈起身。當時鬧足五分鐘嘅輝哥意猶未盡,仲即時問黃宇詩個藝員編號,然後打畀藝員科高層投訴。當知道黃宇詩係黃霑嗰女,輝哥更嬲,加多幾錢肉緊繼續鬧:「黃霑個女又點呀!黃霑咁有修養,但係生個女咁冇家教……。」事後黃宇詩被問及此事,佢只能夠話:「其實係小事」,又將罪攬晒上身,又引述父親格言:「做新人就係要俾人鬧先會有進步。」又指輝哥之後見到佢都有搭膊頭話係誤會……

陳文輝突然喺化妝間大叫:「你做乜自己化妝,化到一撻撻,你睇吓自己似咩呀……我依家同你講緊嘢,你仲唔企起身!」嚇到黃宇詩即時成個彈起身。(資料圖片) 當知道黃宇詩係黃霑嗰女,輝哥更嬲,加多幾錢肉緊繼續鬧。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!