掃呢頁CODE去手機

2017年7月25日 星期二

玩制服誘惑!簡淑兒女僕Look冇得輸 __,女僕,簡淑兒,

制服誘惑,問你死未!?擁腰果眼甜到漏的簡淑兒(Jessica)深得宅男歡心,最近她與「沙律」張沛樂及陳偉琪等參與VR虛擬女友遊戲,向來不Sell性感的 ...


制服誘惑,問你死未!?

擁腰果眼甜到漏的簡淑兒(Jessica)深得宅男歡心,最近她與「沙律」張沛樂及陳偉琪等參與VR虛擬女友遊戲,向來不Sell性感的Jessica不用晒胸,改玩制服誘惑冧玩家,她遠赴日本拍攝,先後換上女僕裝、和服及兔女郎,扮女僕時撩玩家唸咒語,又當正對方是主人般服侍,令玩家賓至如歸,Jessica說:「扮女僕係有少少離開自己comfort zone,最難係要高音扮可愛,我當係喺童話世界氹小朋友咁,之後覺得幾好玩,做到幾有滿足感呀!另外角色要求我講標準日文,但我本身係唔識,要死背,其實第一日拍到有少少氣餒,好在得到大家鼓勵。(驚唔驚唔夠性感會輸蝕?)咁樣我自己會比較舒服,否則演得唔自然,觀眾都睇得唔舒服」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!