掃呢頁CODE去手機

2017年8月11日 星期五

驚人!陳奕迅歌聲3秒震爆玻璃杯 __,陳奕迅,

陳奕迅唱功勁到爆呀!歌手陳奕迅唱功不容置疑,但佢唱功嘅威力又有幾多人知?近日網上瘋傳一條陳奕迅唱歌用歌聲嘅音頻震爆玻璃杯嘅片段,認真驚人!片段所見,陳 ...


陳奕迅唱功勁到爆呀!

歌手陳奕迅唱功不容置疑,但佢唱功嘅威力又有幾多人知?近日網上瘋傳一條陳奕迅唱歌用歌聲嘅音頻震爆玻璃杯嘅片段,認真驚人!

片段所見,陳奕迅先在主持人咪高峰前用手指彈一彈杯身,以示玻璃杯無花無假,然後佢將玻璃杯放喺喇叭前,再喺杯內放咗一枝飲管。搞掂後,陳奕迅拎起支咪唱出歌曲《愛是懷疑》副歌「Because愛」部分,將「愛」字拉長,聲音響亮震遍全場,先見杯中飲管開始震到郁動,唔夠三秒玻璃杯亦隨之爆破,連Eason自己都呆了一呆,主持人亦嘩了一聲。有網民話呢個片段,其實早於2012年陳奕迅亮相內地節目《快樂大本營》已經播咗㗎喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!