掃呢頁CODE去手機

2017年8月11日 星期五

索媽復出 變髮做Miss __,

將頭髮染黑的陳茵媺離開時笑容滿面。
索媽復出變髮做Miss陳豪為拍劇練得一副「FitBody」,陳茵媺(Aimee)當然也不甘示弱,四年抱三、育有兩仔一女的她,自2014年拍畢電影《開飯 ...


索媽復出 變髮做Miss

陳豪為拍劇練得一副「Fit Body」,陳茵媺(Aimee)當然也不甘示弱,四年抱三、育有兩仔一女的她,自2014年拍畢電影《開飯》便沒再接戲,直至昨日終於復出,拍攝英皇電影《日月星》,在戲中飾演女教師。昨早11時許,Aimee抵達中環髮型屋,經過四小時變「髮」後,將原本的啡髮染黑並剪短,「Miss」味出晒嚟!

對於「復出」,Aimee笑言:「好興奮呀!等咗好耐想復工,今次係新嘗試,做老師教書,之前未試過呢類角色。」問到開工會否掛住三個小朋友?她笑言當然會:「今日我出門口,佢哋都問我去邊同埋可唔可以陪我嚟,我當然好掛住佢哋,但都OK嘅,因為依家老公喺屋企,一陣我做完嘢再返去接班。(盡量安排你或爸爸喺小朋友身邊?)係呀,盡量。」她又希望工作陸續有嚟,繼續接戲:「因為我有少少工作狂。」

紮住頭髮的陳茵媺入髮型屋準備「變髮」。
  • 紮住頭髮的陳茵媺入髮型屋準備「變髮」。

鍾意就快D Share啦!