掃呢頁CODE去手機

2017年8月11日 星期五

老婆快生得!Bob認買250萬戰車獎勵自己 __,Bob,林盛斌,

Bob話終於儲夠錢,不過唔係一炮過畀全數!(資料圖片)藝人林盛斌(Bob)工作一個接一個,吸金力非同小可,最近更被發現買了新車,他接受東網訪問表示:「 ...


Bob話終於儲夠錢,不過唔係一炮過畀全數!(資料圖片)

藝人林盛斌(Bob)工作一個接一個,吸金力非同小可,最近更被發現買了新車,他接受東網訪問表示:「係嘅,的確係買咗架新車。(車價250萬?)其實我已經揀架低調啲嘅車,估唔到都畀大家發現,其實呢個車廠品牌出品嘅車,係我由細到大嘅Dream car!我一出嚟做嘢就儲錢,儲到近排差唔多,加上車行通知我,我就買嚟當獎勵自己一路以來努力工作囉!(一炮過畀晒全數?)唔係,我係供嘅,我覺得保持有錢喺手係好啲嘅!」

講到他即將第四度做爹哋,他說:「老婆預產期係月尾,我都盡量調配工作,希望陪佢入產房迎接小生命,之前有關佢有妊娠糖尿嘅報道出咗,好多朋友都好關心,其實佢過往大肚都有過呢個情況,但佢依家情況已經穩定咗,多謝大家關心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!