掃呢頁CODE去手機

2017年8月2日 星期三

【首次華人獲獎】9歲香港小巨肺Celine《全美一叮》摘Golden Buzzer __,Celine,

9歲嘅香港小巨肺譚芷昀Celine於美國時間晚上9點、即香港時間早上8時舉行的新一輪《全美一叮》中的表現出色,唱MichaelBolton的《HowA ...


9歲嘅香港小巨肺譚芷昀Celine於美國時間晚上9點、即香港時間早上8時舉行的新一輪《全美一叮》中的表現出色,唱Michael Bolton的《How Am I Supposed to Live Without You》,由客串評判Laverne Cox手中得到了Golden Buzzer獎。今次亦是首次有華人在《全美一叮》摘此殊榮。當獲知得獎時,Celine一臉震驚,張大嘴巴說不出話來,在觀眾席的Celine雙親、即「博士」譚順生與妻女都非常激動,譚太更激動掩面。Celine將在下一輪中與前36名參加者再比賽。Golden Buzzer獎是《全美一叮》第9季開始引入的概念。每個評判在只能按一次。其作用是不管其他評判的選票,都將喜歡的參加者送到下一輪,其創立目的是在有平手情況出現時作出裁決。年僅9歲嘅Celine,6月中參加《全美一叮》America's Got Talent已經一鳴驚人,傳媒更爭相報道。為港爭港原本係美事,點知亦間接令老竇譚順生是非纏身。除咗家燕媽媽開炮,指譚順生疑似撬學生。(新聞連結:http://bit.ly/2tImAk8 )另外譚順生亦被指屈《中國好歌聲》冠軍張翊龍係自己學生,之後再被揭歌唱獎項同本身首歌面世嘅年份有出入(新聞連結:http://bit.ly/2t8KAQY ),最後仲有人質疑佢個博士銜頭真確性。事後譚順生喺記招中,澄清自己確實有博士銜頭,亦指自己得獎係確有其事,對於得獎份同歌曲面世年份有出入,譚順生只承認係自己一時疏忽,冇核對助手嘅資料。(新聞連結:http://bit.ly/2tIO4H2 )

比賽於香港時間今早8時舉行。 Celine選唱Michael Bolton的《How Am I Supposed to Live Without You》。
Celine妹妹都係以一貫高水準表現獻唱。 當獲知得獎時一刻 Celine一臉震驚,立即O嘴。
老竇譚順生都有帶太太及細女支持。 幅圖有聲!

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!