掃呢頁CODE去手機

2017年8月2日 星期三

【父女拍住上】松岡帶挈型爸來港開紋身pop-up store __,松岡,松岡李那,

松岡李那最近開中介公司,幫日本富豪來港投資,其實她人脈幾廣,稍後更會安排紋身師爸爸松岡清光來港開pop-upstore,兩父女拍住上!松岡爸爸星味十足 ...


松岡李那最近開中介公司,幫日本富豪來港投資,其實她人脈幾廣,稍後更會安排紋身師爸爸松岡清光來港開pop-up store,兩父女拍住上!

松岡爸爸星味十足,其實他是一個專業紋身師傅,由於已經做了這行好多年,他認識好多日本藝能界的人。雖然他在日本發展得不錯,但松岡覺得爸爸可以嘗試來港擴充事業版圖,所以會幫爸爸開紋身pop-up store。本來她想於父親節期間開業,但驚太趕,所以會遲點才開,屆時會安排藝人跟爸爸交流。

雖然她爸爸是紋身師,但因為對個女好嚴,反而不讓松岡紋身。事關他見過太多人因為潮流或者扮型而紋身,往往紋了一段時間就後悔,所以不贊成女兒這樣做,

松岡至今都是一身白滑!松岡現在要搞中介公司,但早前都抽時間拍真人版台劇《櫻桃小丸子》,飾演野口同學,全套劇都講國語,好在她做足功課,否則真的會被考起!

相關文章:

【父子相】松岡紋身師爸爸似足洗米華 唔係情侶係一家親?

http://bit.ly/2tZJesV

鍾意就快D Share啦!