掃呢頁CODE去手機

2017年8月19日 星期六

一拖再拖!麥紫莉「唔排除」九月先拍AV __,麥紫莉,

麥紫莉拍AV一拖再拖,仲話唔排除要9月先去!曾揚言到日本拍AV的麥紫莉(Chili)身穿運動BraTop及短裙到荃灣為一間酒吧擔任開幕剪綵嘉賓,即場與 ...


麥紫莉拍AV一拖再拖,仲話唔排除要9月先去!

曾揚言到日本拍AV的麥紫莉(Chili)身穿運動Bra Top及短裙到荃灣為一間酒吧擔任開幕剪綵嘉賓,即場與客人大玩遊戲。Chili透露今次有五位數字酬勞,又指自己的酒量「麻麻地」,多數與朋友一齊到酒吧,但未試過飲到「斷片」。

至於早前表示本月將到日本拍AV,Chili坦言公司仍未有資料給她,不知道何時出發,亦未知對手身份。對於林作日前於社交網站指她拍AV純粹流料,問到會否被人覺得是作大?她說:「冇得驚,唔係我話要去,公司都有講過會有安排。(驗咗身未?)下星期去驗。(延遲到九月先去?)唔排除。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!