掃呢頁CODE去手機

2017年8月19日 星期六

蔚雨芯夾出「魔鬼線」 歐陽巧瑩晒巨胸 __,蔚雨芯,歐陽巧瑩,

呢個節目,真係不得了!無綫節目《瘋狂夏水禮2017》請嚟好多靚女參加,咪神當然都唔少得啦!今集有個環節,就係玩夾波波,有魔鬼胸之稱嘅蔚雨芯玩得相當落力 ...


呢個節目,真係不得了!無綫節目《瘋狂夏水禮2017》請嚟好多靚女參加,咪神當然都唔少得今集有個環節,就係玩夾波波,有魔鬼胸之稱嘅蔚雨芯玩得相當落力 ...


呢個節目,真係不得了!

無綫節目《瘋狂夏水禮2017》請嚟好多靚女參加,咪神當然都唔少得今集有個環節,就係玩夾波波,有魔鬼胸之稱嘅蔚雨芯玩得相當落力,起勢係咁夾,但啲波勁「頑強」,夾極都唔爆,但蔚雨芯淨係夾得出「魔鬼胸」條線,即係「魔鬼線」啦,但最後都係夾唔爆個波嘅!

至於另一位咪神歐陽巧瑩,一出場就晒巨胸,去到玩遊戲時,佢又扮晒嘢話夾唔爆個波,要搵馮允謙幫手夾,仲要勁嗲嗰着隻,唔通佢唔怕男友林師傑會嬲豬?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!