掃呢頁CODE去手機

2017年8月19日 星期六

陸永老婆同欠債父劃清界線 __,陸永,

陸永的太太Reina飽受滋擾,決定發聲明與父親劃清界線。
陸永老婆同欠債父劃清界線歌手陸永的太太Reina發聲明與親生父親劃清界線,陸永踢爆外父欠下周身債,連累太太遭收數佬長期滋擾,除了放棄美容院生意外,更因 ...


陸永老婆同欠債父劃清界線

歌手陸永的太太Reina發聲明與親生父親劃清界線,陸永踢爆外父欠下周身債,連累太太遭收數佬長期滋擾,除了放棄美容院生意外,更因而變得焦慮!陸永再爆曾借錢給外父,但現時也無能為力,皆因外父已如人間蒸發般失聯。

Rap而優則演的組合農夫,成員陸永及C君近年演出電視劇又主持節目,人氣急升,當中育有兩個女兒的陸永與太太Reina一家四口經常在網上晒幸福。不過,前晚Reina突然在社交網以本名陳莉娜發聲明,指有關一位陳姓先生或某材料工程公司對外一切行為及金錢糾紛,一概與她無關,並強調若有人以其丈夫藝人身份向她作出任何要挾、騷擾等行為,她定會報警處理,並保留一切法律追究權利。

我哋真係幫佢唔到,呢啲可能係睇唔到有幾多嘅債。
  • 我哋真係幫佢唔到,呢啲可能係睇唔到有幾多嘅債。

借錢冇還過

陸永現身在丹麥與鄭裕玲、C君及馬國明等拍攝無綫旅遊特輯,他透過短訊回覆事件,透露聲明中的陳先生是太太的生父,但父女關係疏離:「佢爹哋媽咪喺佢好細個就離咗婚,佢同爸爸一年見嗰一、兩次,但太太因為佢爸爸一啲欠債被人騷擾、滋擾得好犀利。」他又透露太太一年前與朋友合資開設美容院,並找做裝修工程的爸爸協助,完成裝修工程時已經付清所有款項,惟美容院正式營業時,不時有工人及其他人上門追數,陸永說:「佢哋話收唔到錢,我哋先知道有咁嘅事!」他坦言太太不停受滋擾,由於無法處理,Reina最終決定退股離開美容院。

可惜事件未有因此而告一段落,陸永說:「最近唔知係咪有另一啲債主,又去騷擾嗰間已經唔係屬於我太太嘅美容院,又不停打電話要搵我太太出嚟,甚至仲話要搵埋我添!」他認為債主應該找陳生本人處理,因為這是其私人事務,陸永又無奈地自爆曾借錢給外父:「我哋已經幫唔到佢,喺呢件事發生之前,我哋唔知佢咩原因欠人錢,我哋當時係有幫佢,當借錢畀佢,數目幾多唔講啦,佢都冇還過。發生呢件事後,我哋不停畀人騷擾,我哋真係幫佢唔到,呢啲可能係睇唔到有幾多嘅債。」

當事人玩失蹤

陸永強調他與太太都無法聯絡陳生,對方從來都不現身,之前幾次他們亦只是透過中間人,再經親友協助才聯絡得上,他續指陳生得知收數事件後,雖然口講會處理,惟每次都得個講字:「我太太覺得煩到人哋,又擔心會影響到我,佢好焦慮,而我又擔心太太,所以冇辦法下先出聲明。」

「希望老竇似番個人」

Reina向來與父親關係疏離,連父親節亦只上載母親的照片,並留言暗示家中多年來母兼父職。她近日連番在Instagram(ig)吐苦水,留言指最近為父親的事感到困擾,不少網民和朋友都留言安慰她,指她有個好老公,日前她就在ig留言:「『搞到啲仔女冇所謂,但係唔好畀我條女知就得!』有幾多個爸爸可以講出呢啲說話?」較早前,她亦在ig表示羨慕別人有個好爸爸:「陸生(陸永)會提醒我,我有個好好嘅老公!#點解我有個咁不負責任嘅老竇#從來冇奢望姓李只希望個老竇似番個人!」似乎今次事情令Reina忍無可忍,決定要與父親劃清界線。

Do姐帶挈風生水起

陸永與C君組成的組合農夫出道10年,因歌曲夠貼地曾經紅極一時,可惜工作未如理想,兩人更自爆戶口試過只得雙位數結餘。不過簽約無綫後,兩人夥拍鄭裕玲(Do姐)拍攝旅遊及問答節目後大受歡迎,網上瘋傳三人的搞笑互窒片段,農夫憑搞笑作風及出色口才「入屋」,工作接踵而來,身價三級跳!

兩人除了拍攝節目、做主持、拍劇及參演電影外,又擔任品牌代言人,並宣布11月舉行演唱會,估計年賺過百萬,吸金力激增!兩人細屋搬大屋,陸永更以月租3萬租住三層的村屋,希望讓太太及兩個女兒有更好的居住環境。

文:音樂組


鍾意就快D Share啦!