掃呢頁CODE去手機

2017年8月4日 星期五

栢芝對霆鋒冇愛對王菲無恨! __,霆鋒,栢芝,張栢芝,王菲,謝霆鋒,

張栢芝不想再啞忍,決定追究不實報道。
栢芝對霆鋒冇愛對王菲無恨!張栢芝與謝霆鋒離婚六年,仍不斷有報道指栢芝對霆鋒未忘情,「鋒菲戀」更是她的心頭大石,前日栢芝在ig短片中多次提到8月8日,因 ...


栢芝對霆鋒冇愛對王菲無恨!

張栢芝與謝霆鋒離婚六年,仍不斷有報道指栢芝對霆鋒未忘情,「鋒菲戀」更是她的心頭大石,前日栢芝在ig短片中多次提到8月8日,因該日亦是王菲的生日,結果被《蘋果日報》網上新聞扭曲成她咬住「鋒菲」唔放。面對種種傳聞,啞忍多時的栢芝決定發聲,並會發律師信追究!她更交代「鋒芝」關係,明言對霆鋒冇愛、對王菲冇恨!

栢芝與霆鋒於2011年8月中公布離婚,三年後霆鋒與舊愛王菲復合,當年栢芝已大方送上祝福,惟多年來不時有消息指她未放下霆鋒,對「鋒菲」復合更是耿耿於懷。前日栢芝在ig上載短片,五次提到8月8日兒子開學自己會開工,因當日剛巧是王菲生日,《蘋果日報》網上新聞則指栢芝「別有用心」,遂在短片中不斷提該日子。對於被解讀為「未忘情」,栢芝昨日接受本報獨家專訪,詳細剖白其內心世界!

記:記者

張:張栢芝

記:前日喺ig放短片,提到8月8日兒子返學便會開工,但被曲解成未能放下舊愛,你點睇?

張栢芝直言對謝霆鋒已冇愛亦冇恨。
  • 張栢芝直言對謝霆鋒已冇愛亦冇恨。
謝霆鋒昨日上載了一張新相,原來是為運動鞋作宣傳。
  • 謝霆鋒昨日上載了一張新相,原來是為運動鞋作宣傳。
張栢芝只想陪伴兩個兒子成長。
  • 張栢芝只想陪伴兩個兒子成長。
謝霆鋒日前被拍得與王菲一起去日本旅行。
  • 謝霆鋒日前被拍得與王菲一起去日本旅行。

張:仲有話我提咗五次嘛,真係好好笑,其實我唔係嬲亦冇唔開心,只係覺得《蘋果》今次嘅報道唔公平、係人身攻擊、歪曲事實同埋不受尊重,絕對同真相不符合,所以,我一定會採取法律行動!因為咁樣係誤導大家,傷害咗我,冇需要保留,我出道18年,好多無中生有嘅負面新聞,我都唔去回應,死貓吞到就吞,但今次隻貓太肥吞唔落!平時我都好少理啲負面報道,呢一次,好多關心我嘅朋友都戥我氣憤,所以必須講清楚。

唔想再食死貓

記:其實你點睇「鋒菲戀」?

張:佢哋當年第一日公布重新喺埋一齊,我已經送上無限祝福,唔會一、兩年之後無啦啦走去有怨恨放唔低,行李就放唔低!哈哈!可能有啲媒體喜歡炒作,當呢幾年我講嘅嘢係冇聽過,不斷重複又重複咁炒作,寫我未放低,但我由頭到尾都係祝福佢哋。

記:有冇恨王菲?

張:第一、我對男方(謝霆鋒)冇愛,第二、我對女方(指王菲)完全冇恨,有啲Fans畀某啲媒體誤導,話心痛我放唔低,我同佢哋講番,我都冇放唔低,我依家好快樂,活得好精彩!

記:睇到霆鋒同王菲一啲恩愛照片,真係一啲感覺都冇?

張:都冇愛冇關係,依家除咗囝囝嘅嘢,我哋係零聯絡,連見面都冇見過,點解會有感覺?我只會向佢哋送上無限祝福,其他感覺完全冇。

記:有冇恨霆鋒?

張:都冇感覺何來恨?你會唔會恨坐你隔籬飲茶嘅人?恨嘅都可能係嗰籠叉燒包或者件燒賣。

「我單身唔係冇人要」

記:日前網上流傳一張霆鋒同王菲去日本嘅相片,咁啱8月2日係Lucas生日,唔少網友都聯想到今年Lucas生日霆鋒有冇陪佢,事實係點呢?

張:網友言論我唔評論,佢哋有自由思想,至於霆鋒有冇陪個仔過生日,我不作回應,我只想我兩個仔有一個快樂開心嘅童年,冇任何唔好、負面嘅想法,大家可以睇到我嘅ig,佢哋到依家都係一個好純真、好開心嘅小朋友,呢樣嘢對我嚟講,係非常重要。其實今次做電話訪問,我係想捍衞我嘅尊嚴,食咗咁多年死貓,有啲媒體咁多年都不斷抹黑中傷我,講到我好似冇咗呢位男士(謝霆鋒)唔得,我保持單身咁多年,冇錯,呢個係我嘅選擇,我想將我啲時間畀晒我兩個仔,陪佢哋成長,唔想錯過佢哋嘅童年,但咁樣唔代表我冇人要,唔代表我唔可以得到幸福、冇權利去拍拖!唔係好似一啲偏激嘅媒體報道所講,我冇咗邊個唔得,今次清晰咁去交代清楚,係想大家唔好再有遐想,話我一直等待一個根本我唔想等待嘅人。

記:有傳聞霆鋒同王菲去日本旅行,王菲帶埋女兒李嫣同行。

張(笑言):王菲去旅行帶埋個女,有咩問題?!佢(謝霆鋒)咁大個人,知自己點安排自己時間,希望佢哋喺日本玩得開心

「開ig同粉絲溝通」

栢芝清晰交代自己與霆鋒目前的關係以及對「鋒菲戀」的看法,是不希望再被不良媒體抹黑,而她開了ig戶口並不斷上載生活短片,是希望大家更了解「張栢芝」是個甚麼人?是否如外傳般喜怒無常,也許這是向抹黑她的媒體,一個最實在的回應!

記:最近點解愛上玩ig直播?

張:唔係愛上,係我懇求經理人好耐,想開ig同fb,講到經理人同我反面咁滯,佢知我一開就麻煩,因為會有一啲唔好嘅媒體,利用我啲短片嚟大做文章,但我嘅想法係,我知我好多Fans都好關懷我,但冇方法同我溝通,我好想同愛錫我嘅人分享我做媽咪嘅嘢、我喜歡嘅音樂,大家傾吓偈,平常咁生活。

記:有冇諗過將ig改為私人?

張:我唔明白點解有啲媒體可以去到咁盡,用咗我嘅片,仲要扭曲大做文章,但我唔覺得自己要改變嚟避開佢哋,我有我嘅生活,我係藝人都係打份工,搵餐飯食。

此外,張栢芝工作室亦發文指栢芝跟王菲不是情敵,對某些媒體不實報道已發律師信給對方,實行法律追究,並勸喻某些媒體不要繼續炒作,栢芝的生活不是為了他們。霆鋒方面對栢芝在專訪中指對他冇愛冇恨,不作回應,昨日他反而更新微博,指與運動鞋廣告商合作第16年,只談工作不談私事。對於霆鋒與一對兒子見面的安排,其經理人霍汶希說:「佢同栢芝係有共識,會作出時間安排。」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!