掃呢頁CODE去手機

2017年8月26日 星期六

攬實老婆仔仔 黃浩然生日激罕晒全家福 __,黃浩然,浩然,黃浩,

黃浩然42歲生日有劇組同老婆仔仔為佢慶生。藝人黃浩然正在忙拍無綫劇《果欄中的江湖大嫂》,日日流連果欄,但生日都要抖抖,尋日(25日)就係佢42歲生日, ...


黃浩然42歲生日有劇組同老婆仔仔為佢慶生。


藝人黃浩然正在忙拍無綫劇《果欄中的江湖大嫂》,日日流連果欄,但生日都要抖抖,尋日(25日)就係佢42歲生日,罕有地將一家四口的溫馨合照放上ig,見黃太為黃浩然準備咗一個花花形的生日蛋糕,黃浩然就攬住老婆同兩個仔,場面十分溫馨,而其中有一張相,浩然更係攬到老婆實一實,而穿上低胸上衣的黃太不經意流露出性感的一面。其實黃浩然一向都好保護老婆同仔仔,所以佢嘅社交網甚少全家福,多數都係工作照,所以今次真係極罕有!

人緣甚好的浩然,劇組都有為他慶生,其中同劇演員黃光亮及林子善兩個大男人向浩然送上「hehe」之吻,浩然留言話:「再次感謝劇組每一位兄弟姊妹,給了我一個很難忘的生日,也謝謝大家對我的祝福,收到哂(晒),感激,感恩,感動」

另一邊廂,藝人衛志豪都係8月壽星,佢明天(27日)踏入43歲,佢喺ig上載父母為佢預祝生日的照片,枱面仲有3個生日蛋糕,佢話:「每年最緊張你生日嗰個,一定係你父母!love u今年將會冇乜時間慶祝!要努力工作」未知正日是否留畀另一半呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!