掃呢頁CODE去手機

2017年8月26日 星期六

【一個字激嬲女朋友】港男中伏題:揀胡定欣定姚子羚?表哥表示… __,定欣,姚子羚,胡定欣,

女友真係一種好奇怪嘅生物,佢哋嘅世界唔知幾時會想聽真話,又成日好鍾意俾「難題」自己男友,有啲答案答唔答都死,好似女友問:「如果我同你阿媽跌落水,你救邊 ...


女友真係一種好奇怪嘅生物,佢哋嘅世界唔知幾時會想聽真話,又成日好鍾意俾「難題」自己男友,有啲答案答唔答都死,好似女友問:「如果我同你阿媽跌落水,你救邊個?」識玩,一定知model answer!

女友間唔中仲會有唔同「玩法」,港男想「拆彈」都唔易。

好似fb專頁就係記錄一啲男友激嬲女友嘅方法,睇見唔少港男「花式自殺」,有啲位都真係好伏,點答都係衰。Why so serious!?

「十萬個激嬲女友的理由」fb專頁噚日有個post就叫啲網民分享「一人一個拍拖中伏嘅經歷」(post連結:http://bit.ly/2wGLtlQ ),姚子羚同胡定欣無啦啦被擺上枱,有網民就問男友揀姚子羚定胡定欣,男友話梗係姚子羚,仲話姚子羚好正,點知女友忽然抽擊,反問男友:「點解你唔答兩個都唔揀,會揀我嘅?」

男友面對呢啲中伏題答案,真係幾頭痕。

呢個話題仲吸引唔少女網民即時問自己男友,唔少男友都係揀姚子羚,出晒事,有一個就揀胡定欣,「打得,可以保護佢」,有啲男友應該受過訓練,識得答「我要你」、「吓!兩個冇興趣,我揀你」,至於最高境界就係扮唔識,問番女友:「姚子羚邊個嚟?」

姚子羚現時同男友鄭子邦感情穩定,問到佢有冇check男友,姚子羚今日透過短訊回覆傳媒:「我唔會咁問,因為我會迫佢(男友)揀我。我會俾兩個我佢揀,所以最後答案都係我。Hahahha!no choice is a choice!」

兩個都係胡說八道好姊妹,根本唔使爭。打和 ! 「十萬個激嬲女友的理由」fb專頁截圖 「十萬個激嬲女友的理由」fb專頁截圖
「十萬個激嬲女友的理由」fb專頁截圖 「十萬個激嬲女友的理由」fb專頁截圖

鍾意就快D Share啦!