掃呢頁CODE去手機

2017年8月2日 星期三

張曦雯周秀娜法拉女神誘惑鬥「嘴」 __,張曦雯,陳法拉,法拉,女神,周秀娜,

張曦雯穿上低V高衩裙,分外誘惑。
張曦雯周秀娜法拉女神誘惑鬥「嘴」女星陳法拉、林嘉欣、張曦雯、周秀娜與「美人魚」歐鎧淳等日前為GIVENCHYbeauty拍攝唇膏廣告,幾位女神大鬥性感 ...


張曦雯周秀娜法拉女神誘惑鬥「嘴」

女星陳法拉、林嘉欣、張曦雯、周秀娜與「美人魚」歐鎧淳等日前為GIVENCHY beauty拍攝唇膏廣告,幾位女神大鬥性感。法拉穿上bra top大騷事業線;張曦雯亦不輸蝕,身穿超低V兼高衩裙,睇頭十足。至於周秀娜就玩透bra誘惑,歐鎧淳則以泳衣款的透視緊身衣示人,連林嘉欣亦罕有地性感。

法拉自爆三歲已會偷用媽咪的唇膏,但用完不懂得抹嘴,所以被大人識破。張曦雯自認是愛靚之人,家中收藏了不少唇膏,她笑言:「見到靚同鍾意就買,但有啲係買嚟欣賞唔會用,因為啲顏色太誇。」林嘉欣認為搽了唇膏後人也分外醒神,但也遇過(火羅)事:「試過有次嘴上嘅唇膏幾乎甩晒 色,得番個唇框, 仲要行咗成日街都唔知,好尷尬。」

「美人魚」歐鎧淳以泳衣款的緊身衣上陣。
  • 「美人魚」歐鎧淳以泳衣款的緊身衣上陣。
林嘉欣罕有性感。
  • 林嘉欣罕有性感。
陳法拉笑言3歲時已偷用媽咪的唇膏。
  • 陳法拉笑言3歲時已偷用媽咪的唇膏。
周秀娜玩透bra誘惑,叉起腰霸氣十足。
  • 周秀娜玩透bra誘惑,叉起腰霸氣十足。

鍾意就快D Share啦!