掃呢頁CODE去手機

2017年8月2日 星期三

【父子相】松岡紋身師爸爸似足洗米華 唔係情侶係一家親? __,松岡,洗米華,周焯華,松岡李那,

一個是洗米華!另一個是翻版洗米華?其實他是松岡李那紋身師爸爸松岡清光,同洗米華撞晒樣!之前傳松岡同洗米華撻着,但松岡堅稱只當他是大哥哥,自爆小時候爸爸 ...


一個是洗米華!另一個是 翻版洗米華?其實他是松岡李那紋身師爸爸松岡清光,同洗米華撞晒樣!

之前傳松岡同洗米華撻着,但松岡堅稱只當他是大哥哥,自爆小時候爸爸有外遇,令媽咪好傷心,所以她不會搶人老公。他爸爸不但跟洗米華一樣,曾經婚姻出軌。我們發現她爸爸跟洗米華樣子、氣質相似,難怪松岡覺得洗米華親切洗米華跟她爸爸有父子相,呢啲係咪叫一家親呢?

雖然松岡爸爸今年已經五十幾歲,但因為他實在太有型喇!松岡話好多時一齊出街,被人誤會爸爸是她男友。問到松岡覺不覺得爸爸同洗米華有點似樣?她就話睇番又有少少似喎,之後忍不住狂笑。不過,她覺得爸爸是最有型同靚仔,並大爆爸爸的舊女友,個個都是靚女。

其實父母分開時,松岡得七、八歲,之後她跟爸爸生活,但爸爸一直不讓她見媽媽。直至十二歲,她才瞞住爸爸去見媽咪。雖然她指當年跟爸爸並非自己的決定,但兩父女一直好好感情,她更將會安排爸爸來港發展。

相關文章:

【父女拍住上】松岡帶挈型爸來港開紋身pop-up store

http://bit.ly/2vpdhds

鍾意就快D Share啦!