掃呢頁CODE去手機

2017年8月5日 星期六

岑日珈病足年幾:很多東西纏擾我 __,岑日珈,

岑日珈聲稱舊居前的「手爪」樹,令她情緒受困,有得震冇得瞓。
岑日珈病足年幾:很多東西纏擾我被指「突然富貴」的歌手岑日珈近日感染流感病毒,反覆發燒不退,病到「溫溫燉燉」的她懷疑撞邪引致發病,她自爆舊居有棵狀甚恐怖 ...


岑日珈病足年幾:很多東西纏擾我

被指「突然富貴」的歌手岑日珈近日感染流感病毒,反覆發燒不退,病到「溫溫燉燉」的她懷疑撞邪引致發病,她自爆舊居有棵狀甚恐怖的「手爪」大樹,每晚家中愛犬總會離奇狂吠,擔心會住到「黐線」的她急急搬走!

繼藝人石詠莉早前反覆發高燒入院,曾經被傳獲富豪「照顧」的歌手岑日珈(Angie)亦持續發燒不退。昨日凌晨Angie在社交網上載一張戴眼鏡、口罩的黑白照,一臉病容,又用被包實,身後見有鹽水樽吊住,似身在醫院。她留言:「發咗4日燒,沒有甚麼特別好轉,病到連路也走不動了。」她續留言指患流感,持續發燒至攝氏37.8至40度之間,希望快點精神起來,但之後卻離奇地再留言:「舊屋有很多東西纏繞(擾)着我。」及「我很辛苦。」

入院吊鹽水的岑日珈,仍反覆持續發燒。
  • 入院吊鹽水的岑日珈,仍反覆持續發燒。

愛犬晚晚輪流吠

Angie在電話中氣若游絲透露五日前開始病發,因為發高燒曾經到醫院求診,留院一日打針、吊鹽水後就出院回家休息:「醫院都多病菌,但返到屋企呢幾日反覆有燒,周身骨痛都瞓唔到,有時辛苦到係咁流眼淚水,個人又不停標冷汗。」問她可擔心染上「奪命流感」?她坦言最初並不擔心,但持續發燒不退:「好似冇乜好轉,開始驚係咪嗰隻流感,我呢幾日街都唔敢出,怕惹到人,如果食埋今日嘅藥都唔好,我就會再去睇醫生。」

忙於執拾新屋的Angie聲稱自從入住該4,000呎獨立屋舊居,可能自己「受不起」,曾先後多次入醫院,抑鬱症亦加劇,她說:「總之我覺得好唔妥,入住嗰年幾就一路咁病,如果再住喺嗰度,我諗會黐線!」她更自爆家中對住一棵猶如「手爪」的大樹,感覺似「捉住」間屋,她說:「真係好恐怖,隔籬屋啲樹係好正常生晒樹葉,但嗰棵樹唔知點解突然唔生。」其實當初入伙時,有師傅幫她睇風水,她說:「當時我乜都冇講,但個師傅話棵樹有好多精靈,之後帶咗六、七位法師嚟超渡。」她直認因為害怕,每晚都要落晒窗簾,花園晚上也從不敢亮燈:「之前一決定搬就病,最奇怪係屋企有七隻狗仔,佢哋每晚輪流對住花園、牆、廚房不停吠。」

七犬六貓舉家搬

除了健康變差,Angie也覺得事業有阻滯:「之前傾好兩部電影,準備好晒要開拍,點知臨時有問題發生,兩套戲都冇開到,真係好翹。」搬離舊居的她,形容搬屋是大工程:「如果唔係必要我都唔想搬,因為我有七隻狗、六隻貓,咁大棚家族搬屋真係好煩。」

文:音樂組


鍾意就快D Share啦!