掃呢頁CODE去手機

2017年8月1日 星期二

半隻腳踏入鬼門關!葉凱茵有陰影唔再生 __,葉凱茵,

葉凱茵2015年懷胎9個月因突發性妊娠毒血症令BB胎死腹中,佢坦言有陰影!無綫演員葉凱茵帶同6歲仔仔郭皓琛出席親子打泰拳活動,首次打泰拳的郭皓琛表現興 ...


葉凱茵2015年懷胎9個月因突發性妊娠毒血症令BB胎死腹中,佢坦言有陰影!

無綫演員葉凱茵帶同6歲仔仔郭皓琛出席親子打泰拳活動,首次打泰拳的郭皓琛表現興奮,葉凱茵就透露一直想打泰拳減肥,她說:「一直的唔起心肝,知道打泰拳最快修身,依家同仔仔一齊參與決心大咗。」由於仔仔即將升讀小一,身為母親的葉凱恩表示鬆口氣,他說:「之前派得唔好,惟有敲門,好好彩又入到間第一志願嘅學校,依家冇咁大壓力。」

曾於2015年懷胎9個月的葉凱茵因突發性妊娠毒血症令BB胎死腹中,問到有否打算再追?她說:「唔喇,太辛苦,上次真係半隻腳踩入鬼門關,真係有陰影。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!