掃呢頁CODE去手機

2017年8月1日 星期二

林建明飲泣:好難過 __,林建明,

林建明飲泣:好難過娛樂要聞林建明昨日離開火葬場時,不禁拭淚。郭鋒愛妻歐陽珮珊昨日出殯,兩夫妻圈中人緣甚佳,昨早8時許,沙姐林建明、劉江、陳美琪、溫裕紅 ...


林建明飲泣:好難過

娛樂要聞


林建明昨日離開火葬場時,不禁拭淚。

郭鋒愛妻歐陽珮珊昨日出殯,兩夫妻圈中人緣甚佳,昨早8時許,沙姐林建明、劉江、陳美琪、溫裕紅、陳安瑩和陳思齊等陸續到靈堂鞠躬,大家都有心送珮珊姐最後一程,陳美琪和郭鋒更同是72年無綫第一期電視藝員訓練班的同學。

陳安瑩進入靈堂後上前與郭鋒擁抱問候,溫裕紅低調戴上口罩,劉江一臉哀痛。一身黑色素服和戴上太陽鏡的沙姐表示跟郭鋒夫妻相識於微時:「我同珮珊喺麗的電視、同埋以前嘅電影合作,同郭鋒係第一期訓練班同學,佢係無綫,我係邵氏,兩個都係大好人,大家一直都有來往,珮珊姐離開好難過,今日嚟送佢最後一程。」沙姐提起昔日往事,她不禁飲泣起來:「我嚟關心吓、睇吓郭鋒嘅情緒,睇吓佢使唔使哀傷輔導。」對於郭鋒是否有過繼子或親生兒子?沙姐稱不知道對方的私人事。



劉江昨日現身送別歐陽珮珊。



與郭鋒是無綫藝訓班同學的陳美琪,昨到靈堂鞠躬。


鍾意就快D Share啦!