掃呢頁CODE去手機

2017年8月28日 星期一

郭羨妮:溫哥華避暑!郭羨妮攬老公帶囡囡遊母校 __,郭羨妮,

郭羨妮與老公及囡囡返回溫哥華母校遊覽。前港姐冠軍郭羨妮於2011年下嫁武術指導兼導演朱少杰後,翌年誕下一女Kylie,一家三口幸福滿瀉!趁住暑假未完結 ...


郭羨妮與老公及囡囡返回溫哥華母校遊覽。


前港姐冠軍郭羨妮於2011年下嫁武術指導兼導演朱少杰後,翌年誕下一女Kylie,一家三口幸福滿瀉!

趁住暑假未完結,一家三口去咗溫哥華度假享天倫樂,郭羨妮仲帶埋老公去嘅母校西門菲莎大學(SFU)遊覽,留言:「帶着最愛們到母校走一趟,是件幸福的事。溫哥華的夏天 美得無法形容」。郭羨妮除咗上載唔少風景相外,仲上載咗一家三口草地奔跑的相片,真係好幸福呀!已經五歲嘅Kylie相當可愛,長得與爸爸十分相似,亦不失媽咪嘅美人脫俗,好多網民都大讚有媽咪嘅影子。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!