掃呢頁CODE去手機

2017年8月29日 星期二

晒謝賢合照!Bob:好驚佢會兜巴打埋嚟 __,Bob,謝賢,林盛斌,

唔知阿Bob有冇喺謝賢面前講……資深藝人謝賢由年青到依家都依然咁有魅力,一個字「型」呀!近日佢仲參與英皇賀歲片《我的情敵女婿》嘅拍攝,戲內戲外都咁好人 ...


唔知阿Bob有冇喺謝賢面前講……


資深藝人謝賢由年青到依家都依然咁有魅力,一個字「型」呀!近日佢仲參與英皇賀歲片《我的情敵女婿》嘅拍攝,戲內戲外都咁好人嘅佢,當然得到大家嘅景仰同尊重有份拍攝嘅林盛斌(Bob)就即刻同謝賢集郵,仲好搞鬼咁話:「我真係好驚佢會兜巴打埋嚟……話時話,似唔似兩父子呀?」不禁令人諗起「謝賢摑曾江」事件,網民仲搞笑話林盛斌似阿爸多啲,謝賢似佢個仔咁話喎!

而同謝賢惺惺相惜嘅女星劉嘉玲,都喺社交網上載一張同謝賢嘅合照,仲留言話:「永遠的男主角---四哥(謝賢)。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!