掃呢頁CODE去手機

2017年8月24日 星期四

蕭定一賀Celine:首位最細入準決賽港人 __,Celine,蕭定一,

今次真係夠晒威水!9歲「香港小巨肺」譚芷昀(Celine)於香港時間今早成功於美國才藝真人騷《全美一叮》(America'sGotTalent)中晉級 ...


今次真係夠晒威水!

9歲「香港小巨肺」譚芷昀(Celine)於香港時間今早成功於美國才藝真人騷《全美一叮》(America's Got Talent)中晉級,經理人蕭定一接受東網訪問時就表示替Celine晉級感到開心,為港爭光。而佢喺微博轉載東網的報道分享喜訊,讚揚Celine是首位晉級準決賽兼年紀最小的香港人,之後Celine亦有在微博回覆:「謝謝一哥。」

除了Facebook及微博之外,Celine仲有照顧埋Twitter嘅粉絲,可見佢自拍不停轉圈不知幾興奮:「Hi!Everyone!好多謝你哋呀!」期間雖然想叫埋妹妹Dion一齊出鏡,不過妹妹就冇聽話,Celine繼續照拍:「唔緊要好多謝你哋讓我可以晉級準決賽,我依家真係好開心!」之後就影掛住玩氣球嘅妹妹,叫對方快啲對住鏡頭講多謝,Dion先聽話:「Thank you!多謝投Celine一票!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!