網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月2日 星期三

貨車閃唱塞爆行人路 圓脹G.E.M.身形失控 __,G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

貨車閃唱塞爆行人路圓脹G.E.M.身形失控娛樂名人鄧紫棋(G.E.M.)昨日到尖沙嘴街頭搞貨車閃唱,宣傳下月中舉行的紅館騷,由於正值中午時間,吸引多人 ...


貨車閃唱塞爆行人路

圓脹G.E.M.身形失控

娛樂名人

鄧紫棋(G.E.M.)昨日到尖沙嘴街頭搞貨車閃唱,宣傳下月中舉行的紅館騷,由於正值中午時間,吸引多人圍觀睇免費騷,成功造勢塞爆行人路,令途人要行出馬路繞過貨車,險象環生。



G.E.M.昨日穿上橫間露臍裝宣傳個唱,身形略顯圓潤。



G.E.M.租了大貨車於中午時間在鬧市玩快閃,阻塞道路。



G.E.M.宣佈演唱會於下月15日加開一場,還跟fans玩遊戲送飛。



G.E.M.指男友未有為個唱戰衣給予意見。資料圖片

節食練馬甲線

而G.E.M.在貨車上跟fans玩遊戲兼送飛,並宣佈加開一場,共開三場。她表示已開始為個唱備戰,更特別從美國請來麥當娜(Madonna)的排舞師,笑說:「我同麥當娜都有少少緣份,係同日生日,我都想似佢咁犀利。」而着橫間露臍裝襯牛仔褲的她,身材仍然顯得圓碌碌,她說:「我已經控制飲食同做運動,可能排練辛苦,所以食量都大咗。」問到有甚麼地方要減?她坦言:「希望應大就大,應細就細,暫時想再減吓肚腩仔,到時有馬甲線。」

歌衫心口開窿

問到男友Mark有否陪做Gym?G.E.M.說:「佢係造型師,我都係請教專業人士。」有否給意見設計戰衣呢?她說:「今次演唱會冇畀,因為紅館件出場服係全新,我噚日先試身,件衫配合今次演唱會主題,喺心口位開咗個大心形窿,如果唔暴瘦,有信心撐得起件衫。」

採訪:馬建華

攝影:仇志德


鍾意就快D Share啦!