網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月24日 星期日

娛刺撈飯:關智斌北征鹹魚翻生 鮮味過碧咸! __,碧咸,關智斌,

真係要叫聲「大斌哥」!近年北上出征嘅關智斌(Kenny)大成功,短短4年時間凱旋歸來挾一億軍餉回鄉,阿爸、阿媽、阿爺、阿嫲個個有份重賞大宅,搞到係人都 ...


真係要叫聲「大斌哥」!


近年北上出征嘅關智斌(Kenny)大成功,短短4年時間凱旋歸來挾一億軍餉回鄉,阿爸、阿媽、阿爺、阿嫲個個有份重賞大宅,搞到係人都想認親認戚。家陣嘅Kenny今時唔同往日,未紅時個樣生得青靚白淨,因為成個女兒相就被人叫做「小斌女」,家陣下下做內地劇男一,唔少劇都靠佢搶收視,人人都改口叫佢「大斌哥」

只不過佢嘅最佳人氣代表作,唔係乜劇乜戲,係喺個活動上撞見萬人迷碧咸,佢將同碧咸張合照po上網之嘛,嘩!即時群情洶湧,葡萄一地,啲人猛話羨慕,不過唔好睇錯隔籬,啲人係話:「自己都想做碧咸,可以同Kenny影相。」事實證明,原來Fans對佢嗒糖仲多碧咸。

其實佢離開組合BOYZ,單飛發展後行足五年衰運,個人唱片冇得再出已經夠慘,仲做咗兩年「男版薛凱琪」,日日等工開等到頸都長,正所謂長期糧尾好快餓死,咁啱有導演想搵人返大陸拍劇做三打七閒角,佢諗都冇諗,仲着草咁款拖住個篋潛行求生,俗語有云「一命二運三風水」,Kenny嘅成功就係「一捱二聾三命硬」。

地獄人間無限輪迴

以往有助手跟出跟入,返屋企做皇帝仔嘅佢,嗰陣冇銀就連80蚊人仔一晚嘅旅館都照住,環境、設備斷估好唔過砵蘭街嘅時鐘酒店,仲要咪天真以為Kenny喺香港假假哋都係偶像歌手,人離鄉賤有冇聽過呀?況且喺內地啲大哥多的是,家陣做個茄喱啡梗係冇人理啦,咬實牙齦瞌埋對眼係咁捱先係上策,佢曾經講過:「化妝、整頭要見縫插針,搞掂咗就自己等埋位,亦都冇住宿安排,收工就拖住個篋返旅館㗎」聽落都幾悲秋風。

喺內地拍劇做閒色,仲要學識扮聾,被人笑係「勞模」,連做賊呀、路人甲、強姦犯呢啲人見人藐嘅角色都撈埋,因為聽不見為清淨,就會自我感覺良好;至於要「命硬」,就頂得順笠住厚過太空衣嘅戲服,再喺36、7度超時乾蒸,一日中兩次暑, 嗰頭暈低,嗰頭起身又輪迴拍過,地獄、人間環迴又折返都識交戲先叫過關。好在皇天不負可憐人,有導演又搵佢執二攤拍《追魚傳奇》扮書生,點知時來運到,鹹魚翻生變上鮮。

髮線愈高愈旺

講真,人有錢自然有自信,「大斌哥」儘管有男人最痛嘅脫髮問題又如何,佢早前喺香港出席活動時詐嬌話:「哎吔,我呀,喺大陸拍劇連續兩個月戴住頭套,之後覺得髮線高啲啲, 返港剪髮先知膠水堵塞頭髮毛孔呀,不過一把年紀算係咁」把口就話驚驚,但表情不知幾風騷骨,容光煥發過女人,其實髮線高又使乜怕,男人髮線就如「發」線,愈高愈旺,正所謂十個光頭九個富,如果你係第十個就認命


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!