掃呢頁CODE去手機

2017年9月10日 星期日

已輟學 蘇志威力撐大女尋夢做甜品師傅 __,蘇志威,

呢個爸爸唔話得!歌手蘇志威出席以復康大使身分與細囡蘇靖珺出席活動,他表示到來支持朋友及接受禮物:「平時社交網Post嘅健康資訊都係佢教我。」而大囡蘇君 ...


呢個爸爸唔話得!


歌手蘇志威出席以復康大使身分與細囡蘇靖珺出席活動,他表示到來支持朋友及接受禮物:「平時社交網Post嘅健康資訊都係佢教我。」而大囡蘇君蕎及細囡蘇靖珺有扁平足的情況:「細囡都有少少扁平足,今日會嚟示範吓健康產品,佢平時企得多會好攰,上次用咗啲產品去日本旅行好舒服。」

蘇志威又表示18歲的大囡蘇君蕎讀完中學六年級後沒有繼續升學,決心追尋自己的夢想:「佢好多同學都入晒港大、中大,但佢決定去做甜品,13歲已開始學,依家喺五星級酒店跟師傅學師拎經驗,出年再去日本深造幾年。(會唔會打本畀佢開舖?)呢樣遲啲先講,但想佢用自己雙手去闖,都好放心畀佢做。」他直言自己是女兒後盾:「佢冇同父母交代嘅壓力,冇經濟壓力,畀心機搵自己夢想就得,作最大支持。(佢自己同你講要整甜品?)佢係主動講,阿女話唔想讀大學。我老婆都有同佢傾偈,叫佢唔想讀都要考好個試,最後有交代拎咗20幾分,夠分讀大學。(細囡點?)佢話想做Fashion Designer(時裝設計師)。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!