掃呢頁CODE去手機

2017年9月13日 星期三

陳秋霞患乳腺癌切除乳房:咁嘅年紀冇所謂 __,癌,陳秋霞,

陳秋霞患乳腺癌第二期,佢成功切除左邊乳房及腫瘤。70年代唱而優質演的陳秋霞去年患上乳腺癌第二期,身在吉隆坡的她接受東網長途電話詳述病情,秋霞說:「我係 ...


陳秋霞患乳腺癌第二期,佢成功切除左邊乳房及腫瘤。


70年代唱而優質演的陳秋霞去年患上乳腺癌第二期,身在吉隆坡的她接受東網長途電話詳述病情,秋霞說:「我係乳腺癌第二期,左邊乳房,最好彩冇擴散到淋巴,但睇到照出嚟好惡(指腫瘤)。」早前她為新書《因緣‧音緣》舉行分享會,亦有講述她的抗癌過程,她說:「做完講座,我身邊有三個朋友都發現身體唔同嘅部位有唔妥,都係好嘅警愓性,佢哋發現得早。」她提醒大家不要諱疾忌醫,她說:「咩年代,我做過明星有咩大不了,唔好怕醜,平時要照顧同小心自己身體。」

唔考慮重建乳房

秋霞透露她的腫瘤有3.7cm x 2點幾cm大,是自己忽略了,她希望能夠通過訊息,給大家一個警覺都是一件好事,她已成功切除左邊乳房及腫瘤,對於保不住乳房,她笑說:「唔保啦,60歲仲保乜鬼。(你唔貪靚?)我係全世界最唔貪靚嘅明星。」秋霞亦沒考慮重建乳房,她說:「諗住唔做啦,順其自然,咁嘅年紀冇乜所謂,都成頭白髮。」雖然開刀傷口大,但她說:「咁隱蔽,又唔係成日去游水,我完全唔介意,都慣咗幾個月。」記者打趣笑她身材好,如今是否沒有了好重負荷?她哈哈大笑:「冇、冇、冇,我不嬲都嗰類型,其實重唔重建對我嚟講冇乜大分別。」

冇為呢個病流淚

秋霞的姨甥女鄺靄慧亦是其主診醫生,鄺靄慧是香港遺傳性乳癌家族資料庫創辦人,秋霞笑說:「喺確診嗰一刻,我第一句話係同佢講:『今次我唔做你代言人都唔得』我仲喺度講笑,我出奇樂觀同自己講,唔會為呢個病流一滴眼淚,我冇喊過,只係瞓喺手術枱驚咗一下,我嗰陣我心裏面唱歌。」她覺得有病就醫,對醫生的信任也非常重要。雖然秋霞有病,但她的家人及三個女兒都好樂觀,她說:「我啲屋企人都冇喊,係我家姐見到我做化療時,因為甩頭髮,成個枕頭都係頭髮,佢就喊。」當她進行化療的三個女兒輪流到醫院陪她,問她可有想過「死亡」為家人作出打算?她坦白說:「我早早就搞掂晒,我好好笑喺2007年已經立咗遺囑,嗰時我去西藏做義工,因為仲未有咁多人去,唔知會唔會有高山症,有乜差池,因為聽人講愈後生愈危險,唔理三七廿一叫律師嚟搞掂晒,冇後顧之憂,自己嘅心態就有幾耐得幾耐,冇特別去計算。」

邊做手術邊敷面膜

秋霞又爆做手術當日是自行步入手術室,手術前、後曾與醫生、麻醉師等自拍,接受長達三個多小時的手術時,因為在手術內比較乾燥,她更敷上透明面膜,她笑說:「唔好嘥,我仲搽埋Hand Cream(潤手霜)。」她坦言最擔心是乳腺癌細胞遺傳給三個女兒,所以手術後第一時間驗血做了遺傳基因檢查:「最好消息係我呢啲癌症基因冇遺傳到畀佢哋。」談到化療過程,她坦言沒想像中痛苦:「因為我啲癌細胞惡啲,本來可以攤長打,但我喺四個月打晒,又過晒關。我冇嘔過,但條脷係苦,面又爆瘡,手腳、指甲又有黑斑,好彩依家又退番。」她表示往後10年都要服藥抑制癌細胞,有感今次是一個警惕,並呼籲大家要注意健康。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!