掃呢頁CODE去手機

2017年9月4日 星期一

辣手摧花!袁文傑將滕麗名拋落地 __,袁文傑,滕麗名,袁文,

慘慘豬~藝人滕麗名、袁文傑等在將軍澳電視城出席《愛·回家之開心速遞》之「開心家長日」宣傳活動,活動上袁文傑自爆兩星期前與阿滕拍攝一場戲時,抱住阿滕的他 ...


慘慘豬~


藝人滕麗名、袁文傑等在將軍澳電視城出席《愛·回家之開心速遞》之「開心家長日」宣傳活動,活動上袁文傑自爆兩星期前與阿滕拍攝一場戲時,抱住阿滕的他不慎差錯腳將懷中的阿滕整個人拋出,阿滕背脊落地再撞到頭,袁文傑撞到右膝膝蓋,發現骨頭碎裂。

康復進度良好

阿滕與文傑先後接受檢查,幸沒有大礙,康復進度良好,活動上依舊靈活,但膝蓋受傷的文傑自言如果康復程度不理想就要做微創手術,將碎骨取出來,他笑言:「將位女主角拋落地喎!幾大鑊,嚇到我擘大個口得個窿,個心離幾離!」阿滕則笑說:「我哋整親都冇講出嚟,估唔到夜晚有朋友打畀我,問我係咪整親,我心諗佢點知呢?原來佢屋企人住喺現場樓上,話聽到砰一聲!」

二人笑言這場戲拍得有血有淚,叫大家記得收看。阿滕表示知道文傑很內疚,沒有責怪這位拍檔:「同文傑合作係開心嘅!估唔到佢今日會自爆,如果唔係合作得開心,單新聞我第二天就爆出嚟啦,叫大家去醫院」

撐雷莊𠒇奪冠

講到袁文傑貼中雷莊𠒇獲得冠軍,他笑言:「係貼中冠軍同亞軍!喺台灣時已覺得亞軍何依婷整體表現淡定,超乎常人。至於冠軍雷莊𠒇則可在短時間內將不好的地方改進,學習得很快。(網民對冠軍有讚有彈?)要視乎很方面嘅表現,以及落力程度。(問答環節麻麻?)以前睇選美都會見到有佳麗唔係好識講嘢,最緊要感覺夠真。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!