掃呢頁CODE去手機

2017年9月3日 星期日

港姐:攞硬?伍樂怡唱出I am a Champion __,伍樂怡,港姐,

伍樂怡自信爆棚,似乎覺得自己攞硬冠軍。《2017香港小姐》競選決賽今晚在將軍澳電視城舉行,十位佳麗早上返電視城化妝備戰,大熱佳麗8號伍樂怡(Kelly ...


伍樂怡自信爆棚,似乎覺得自己攞硬冠軍。


《2017香港小姐》競選決賽今晚在將軍澳電視城舉行,十位佳麗早上返電視城化妝備戰,大熱佳麗8號伍樂怡(Kelly)早前已經先聲奪人連擸兩獎「我最喜愛佳麗」和「最佳KOL大獎」。佢今日坐私家車返電視城時,就把握時間喺車上唱歌拉票,不過佢又唔係唱晒成首歌,只係一路播歌唱兩嘴咁,佢仲勁投入唱到Un身Un勢,佢分別唱出Katy Perry的《Firework》及《Roar》,當唱到《Roar》時,當中有句歌詞「Cause I am a champion, and you’re gonna hear me roar」佢就好大聲咁唱出嚟,似乎勁有信心坐硬冠軍寶座。

到片段尾升時,Kelly就面紅紅,好有感觸咁話呢首歌對佢意義重大,令佢想起好多朋友及喺外國留學回憶,一聽完就會充滿力量,大打溫情牌。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!