掃呢頁CODE去手機

2017年9月3日 星期日

【視女友囡囡如己出】稱對香港政治環境失望 司馬燕丈夫移居新加坡過新生 __,司馬燕,

(新增影片)司馬燕轉眼離世兩年多,佢老公吳忠義(Togi)同一對仔吳澋滔(Ian)及吳景燿(Brian)都展開生活,Togi撫平喪妻之痛,去年已覓得第 ...


(新增影片)司馬燕轉眼離世兩年多,佢老公吳忠義(Togi)同一對仔吳澋滔(Ian)及吳景燿(Brian)都展開生活,Togi撫平喪妻之痛,去年已覓得第二春,戀上新女友Beth,兩人情路再遇,因為各自有過唔同經歷,特別珍惜對方,越愛越甜蜜。

讀者盧太日前透過《蘋果》嘅「爆相爆片」,分享咗Togi同Beth拍拖搭港鐵嘅照片,同行還有一小女孩。盧太日前接受電話訪問時話:「當日下午1點多,我見到吳生(吳忠義)同佢女朋友喺坑口搭港鐵,同行仲有個細路女,佢哋最先喺一齊企,但後來有座位,吳生同女友同小妹妹坐低,其間吳生同女友好好傾,女朋友講嘢比較多,男嘅只係聽,車廂都有乘客眼望望。」據知小妹妹就係Beth嘅囡囡,Togi同Beth相處融洽,雙方已融入彼此家庭,Beth曾同Togi三父子合照,Togi上月牛一,兩子同Beth齊齊為壽星仔慶生,而Togi也愛屋及烏,對Beth嘅囡囡亦細心照顧。

《蘋果》聯絡過Togi,佢用英文透過短訊回覆話:「噢,沒有人對我有興趣啦,我想生活低調一些。」Togi表示近日比較忙,因為佢決定離開香港,稍後移居新加坡,其實早年佢同司馬燕新婚時都在新加坡生活過一段時間。Togi在港親人不多,加上佢有感對香港政治沒有希望,索性到新加坡生活。

至於兩子嘅近況,Togi話:「他們很好,Ian喜歡玩音樂,Brian就到了多倫多進修。」Togi指Ian想返港,但幼子Brian較喜歡加國,兩兄弟暫未有回港計劃。



兩個人同仲有一個小朋友(讀者盧太提供圖片) Togi決定離開香港(讀者盧太提供圖片)
(讀者盧太提供圖片) Togi撫平喪妻之痛,去年已覓得第二春


鍾意就快D Share啦!