網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月29日 星期日

【真友誼】四大美人加埋188歲 「壽星婆」陳法蓉素顏慶生辰 __,慶生,陳法蓉,

89年港姐冠軍陳法蓉噚日51歲牛一,好姐妹朱茵、洪欣、經理人若蘭咁啱都係10月星辰,佢哋約埋閨蜜蔡少芬齊齊食飯慶祝,陳法蓉喺微博貼合照並留言:「願我們 ...




89年港姐冠軍陳法蓉噚日51歲牛一,好姐妹朱茵、洪欣、經理人若蘭咁啱都係10月星辰,佢哋約埋閨蜜蔡少芬齊齊食飯慶祝,陳法蓉喺微博貼合照並留言:「願我們走過歲月,一直都牽著彼此的手,各自忙亂,又互相牽掛。久處不厭才是真情,彼此攙扶,彼此鼓勁,不離不棄,一直到老。真心、真意、真友誼!所以路遙遠我們一起走。祝我家親愛的和我自己,十月生日快快樂樂。」

46歲朱茵、44歲蔡少芬、47歲洪欣、51歲壽星婆陳法蓉無懼歲月催人,齊齊素顏上陣,4大美人加埋188歲十分好意頭,擺出少女味嘅嘟嘴可愛甫士,網友留言讚:「都是女神呀」、「素顏都超美」、「都是大美人,都是演技派」而蔡少芬老公張晉、洪欣老公張丹峰都有到賀,但朱茵老公黃貫中就冇出現,唔知係咪工作忙呢!

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

陳法蓉噚日生日,仲有朱茵、洪欣、經理人若蘭咁啱都係10月星辰。(網絡圖片) 蔡少芬老公張晉、洪欣老公張丹峰都有到賀。(互聯網圖片) 陳法蓉再之前同黎美嫻切蛋糕。(互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!